Skip to main content

iTV: Vanaf afgelopen zaterdag werkt de optie Mijn service > Zenderpakketten niet optimaal.

Opvragen duurt lang en slaagt vaak niet.

Zondag is het dan gelukt om het Opnemen pakket aan te zetten maar deze werkt nu nog steeds niet.

Ik krijg nog steeds de melding dat er nog een lopende order is, kennelijk is de aanvraag voor het opnemen pakket nog niet goed verwerkt.

 

Groet,

Johan

@404Johan Welkom op het forum. Wat vervelend dat de optie om zenderpakketten aan te zetten afgelopen weekend niet goed werkte. Dit zou te maken gehad kunnen hebben met een interne wijziging binnen KPN. Bestaat het probleem op dit moment nog of is het na het weekend wel gelukt?  Mocht het probleem nog bestaan, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat er aan de hand is. 


Hallo Ruther,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

Groet,

Johan


@404Johan Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Ik zie inderdaad dat door een interne wijziging het aanvragen van een zenderpakket niet helemaal goed is gegaan. Heb je voor de mogelijkheid om je tv ontvanger even 10 seconden stroomloos te maken en deze daarna opnieuw op te starten? Hiermee worden je gegevens opnieuw ingeladen en zou ook je bestelling moeten doorlopen. Mocht het hiermee niet opgelost zijn hoor ik het graag en ga ik uitzoeken of er iets anders is dat ik kan doen op het op te lossen. 


Hallo Rutger,

Ik heb gistenavond nog mijn ontvanger nog even spanningsloos gemaakt, maar dat mocht niet baten; opnamen functie niet beschikbaar.

Ik krijg als ik op mijn tv de afgesloten abonnement wil ophalen nog steeds dezelfde melding: een popup met de melding dat ik deze informatie niet kan opvragen omdat er nog een aanvraag voor een abonnement loopt. 

 

Kennelijk gaat de activatie niet goed aan de kant van KPN.

Groet,

Johan  


@404Johan Duidelijk, ik heb de lopende order geannuleerd en deze opnieuw ingevoerd. Nu zou de order wel goed moeten doorlopen. Mocht het toch nog niet werken dan hoor ik het graag!


@404Johan Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je probleem opgelost is. Anders hoor ik het graag!