Skip to main content
Bij het kijken naar opnames blijft constant het rondje lopen (streamen?). Op de tablet en op de smartphone. Heb constant afgesloten, geschoond en de app opnieuw geïnstalleerd.

Wat kan ik nog meer doen.
Dat is een irritant probleem dat ik hier op mijn Huawei MediaPad M3 ook kan reproduceren.

Het cirkeltje blijft constant zichtbaar.

Workaround: Spoel een stukje voor- of achteruit door het witte bolletje op de groene tijdlijn te verschuiven.
Dank voor de tip. Nu doet de app weer normaal. Was misschien iets tijdelijks. Hoewel ik er al eens eerder last van heb gehad. Als het weer gebeurt zal ik het proberen.
Helaas! Na 1x normaal gebruik weer constant het cirkeltje. Tablet afgesloten, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, bolletje op tijdlijn verschoven, tablet geschoond. Ik weet het niet meer. Tips welkom.
Hoi Gabs (en wjb!), sorry voor de hele late reactie! Doet dit zich alleen voor bij opnames? Behalve een herinstallatie lijkt me niet dat je zelf iets kan doen om dit op te lossen. Ervan uitgaande dat de WiFi verbinding met de tablet wel in orde is. Ik zorg dat dit doorgegeven wordt, daarvoor hoor ik graag welke tablet je precies gebruikt.



@wjb: Had je dit al eerder bij ons gemeld? Ik ga er in ieder geval nog een keer achteraan.
Dag Joran,



Als het probleem zich voordoet dan vooral bij opnames omdat ik die met name wil terugkijken op mijn tablet. Ik gebruik een samsung galaxy tab s. Maar ik heb het toen ook geprobeerd op mijn smartphone samsung s6 en daar deed het probleem zich ook voor.

Daarnaast zijn er ook tijden dat ik wel normaal kan kijken dus ik weet niet hoe het nu kan.

De wifi verbinding is ook in orde.

As je een idee hebt dan hoor ik het graag.

Mvg
@wjb: Had je dit al eerder bij ons gemeld? Ik ga er in ieder geval nog een keer achteraan.

Nee, ik heb dit niet eerder gemeld want het is een vrij nieuw fenomeen.

Het treedt niet altijd op maar het is wel irritant als het optreedt.




Ah, dus zo doe je de pannenkoekenflip 😉Vriendelijk dank voor het filmpje en Gabs ook voor de toelichting. Heel duidelijk dit. Ik heb navraag uitstaan en hoop na het pinksterweekend een reactie te hebben van de developers.
Ah, dus zo doe je de pannenkoekenflip 😉

Natuurkunde is en blijft fascinerend. ☺️
Ik heb reactie. Een groene laadcirkel is van de app zelf, de witte laadcirkel is van de ingebouwde player. Die wordt gemaakt door een externe leverancier waar de melding naar is doorgestuurd. Het is de vraag of hier veel prioriteit aan wordt gegeven. Ik heb bij de collega's van Facebook/Twitter gezocht naar vergelijkbare meldingen en dat was er eentje, misschien twee (niet helemaal duidelijk of dat hetzelfde probleem was). Ik zal goed opletten of we meer meldingen krijgen en die vervolgens doorsturen om er meer aandacht voor te vragen. En @wjb, mocht je anderen zien met deze melding, mention me gerust even in het desbetreffende topic.



Geen directe oplossing dus maar het heeft onze aandacht.
Vers van de pers: Dit probleem is opgelost in een nieuwe versie van de player. We verwachten deze op korte termijn maar dat is misschien te laat voor de release van juli. Dus in de update van juli of augustus verwachten we dat het witte laadcirkeltje verleden tijd is.