Skip to main content

Mijn app, werkt ook niet, ik kijk via de iPad, heb chrome de laatste versie gedownload, ook daar kan ik niet tv kijken. Ook niet bij desktopversie, de IPad ook helemaal geupdate.

ik kan geen tv kijken, op iPad ook thuis niet 😢😢😢😢

*Admin: afgesplitst

Hi @Mieke1956. Heel irritant dat het niet wil lukken. Ik heb een paar vragen. Krijg je een foutmelding te zien of iets dergelijks? Kun je wellicht een screenshot delen? Welke versie iPad heb je? Heb je de iTV app ook al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor graag van je.



 

hallo Paul, 

ik ben ook op een of andere manier op een ander topic terecht gekomen. Volgens mij was bericht verplaatst of zo.

iPhone / iPad opnieuw opstarten na gebruik KPN iTV app.

 

ik heb vorige week de iPad twee keer gereset naar fabrieksinstellingen, en alles opnieuw geïnstalleerd.

na de tweede keer werkte de app weer, maar te vroeg gejuicht, 1dag deed hij het en toen kreeg ik weer dezelfde meldingen. In de app lijkt hij op te starten begint te draaien en springt gelijk terug naar nu kijken scherm. Hoe vaak ik ook klik.

de andere meldingen (screenshot) zijn via internet. Via Chroom krijg ik dezelfde foutmeldingen.

heb inmiddels ook al drie keer het modem gereset. Mocht ook niet baten.

op mijn Samsung  Galaxy A40 werkt de iTV app wel. Maar zo’n klein scherm dat is me te vermoeiend.

 

ik hoop u zo van voldoende informatie te hebben voorzien.

groet

Mieke


@Paul_  we zijn inmiddels een maand verder, maar ik kan nog steeds niet tv kijken op mijn iPad.

is er iets meer bekend.

heb de app al paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en ook de ene keer inloggen met mijn e-mail en wachtwoord. Afmelden en inloggen met nummer Kpn en code. Ook dan geen tv kijken mogelijk.


Hi @Mieke1956. Je hebt hier een topic over lopen met @Shyrin_, en zij is hier al mee over in contact met de collega's van de iTV app. Het is verstandiger om dit op één plek te bespreken zodat we geen dubbel werk gaan doen.


@Paul_   Sorrie, dat ik je lastig viel. Maar in ieder geval bedankt tot zover. Mieke