Skip to main content

Hoi, sinds medio november verhuisd en abonnement kpn glasvezel internet en tv. Sinds een paar dagen geeft iTV ontvanger alleen goed beeld en geluid op npo1. Alle andere zenders heel blokkerig beeld, wel geluid. 
 

Ik heb alles al diverse keren gereset, directe kabel tussen modem en ontvanger, alle andere aansluitingen eruit, andere HDMI kabel, andere HDMI poort. Niets helpt. 
 

Hulp is welkom!

Hoi @Arrie abc . Welkom op het forum.

Wat merkwaardig dat NPO1 wel goed is en de rest niet. Als ik het goed lees zit er een directe kabel vanaf de experiabox naar de tuner? Dit klopt toch? Zijn er beschadigingen te zien op die kabel? Heb je de mogelijkheid om een andere kabel te testen? 

Kun je tevens je profiel invullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hoi, Erwin,

Npo1 stopte er ook mee. Inmiddels is een kpn monteur geweest. E.e.a. is vervangen, maar probleem zat vooral in het signaal dat van buiten bij ons naar binnen kwam. Dus buiten is in een kast in de buurt ook een aanpassing gedaan. Alles werkt weer baar behoren. 👍🏻


Hoi, Erwin,

Npo1 stopte er ook mee. Inmiddels is een kpn monteur geweest. E.e.a. is vervangen, maar probleem zat vooral in het signaal dat van buiten bij ons naar binnen kwam. Dus buiten is in een kast in de buurt ook een aanpassing gedaan. Alles werkt weer baar behoren. 👍🏻

Gelukkig maar! Dank voor de update. Mocht je in de toekomst vragen hebben, weet je mij te vinden.