Skip to main content
Hallo ik heb hetzelfde probleem, alleen BBC, Sporza en Ketnet (en nog wat andere tv zenders waar ik nooit naar kijk) kan ik niet 'live' kijken terwijl ik gewoon ben ingelogd op mijn thuisnetwerk. Ik krijg probleem op mijn iMac met macos 10.15. En kijk via:

https://www.interactievetv.nl/tv-kijken



foutmelding: Deze zender is alleen thuis beschikbaar
Hallo ik heb hetzelfde probleem, alleen BBC, Sporza en Ketnet kan ik niet 'live' kijken terwijl ik gewoon ben ingelogd op mijn thuisnetwerk. Ik krijg probleem op mijn iMac met macos 10.15. En kijk via:

https://www.interactievetv.nl/tv-kijken



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Je hebt, neem ik aan, geen VPN verbinding open staan op die iMac, klopt dat?

Kan je BBC ONE wel kijken via de iTV app op telefoon of tablet terwijl die met de wifi van jouw netwerk thuis verbonden is?



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Ik ga er vanuit dat je geen VPN verbinding open staan op die iMac, klopt dat?

Kan je BBC ONE wel kijken via de iTV app op telefoon of tablet terwijl die met de wifi van jouw netwerk thuis verbonden is?
Hoi, ik heb wel VPN maar als ik deze uitzet heb ik hetzelfde probleem, dus daar schijnt het niet aan te liggen. ook niet via iPhone app.
Als je een VPN open hebt staan zonder "split tunneling" dan is het logisch dat je niet thuis immers alle communicatie loopt dan door die tunnel en gaat aan de andere zijde Internet pas op.



Aangezien het via de app dus ook niet lijkt te werken is mijn vermoeden dat de koppeling tussen Internet abonnement en televisie abonnement verloren is gegaan. Dit hebben we wel vaker gezien, met name na wijziging van het contract.



Dat is eenvoudig te verhelpen door een KPN moderator en ik hoop dan ook dat er snel iemand van KPN zal reageren.
Nadat je de vpn uitgezet hebt, moet je denk ik de browser even afsluiten en opnieuw starten. Misschien zelfs wel cookies verwijderen / cache legen.
Nadat je de vpn uitgezet hebt, moet je denk ik de browser even afsluiten en opnieuw starten. Misschien zelfs wel cookies verwijderen / cache legen.

Nee hoor, dat is niet nodig. Er verandert niets aan cookies en cache. Het enige dat verandert is de route maar dat is niet iets dat door de browser beheerd wordt.
nee, geen verschil helaas.....


Nadat je de vpn uitgezet hebt, moet je denk ik de browser even afsluiten en opnieuw starten. Misschien zelfs wel cookies verwijderen / cache legen.Nee hoor, dat is niet nodig. Er verandert niets aan cookies en cache. Het enige dat verandert is de route maar dat is niet iets dat door de browser beheerd wordt.


Het zou kunnen wezen dat er ergens een waarde word opgeslagen ofzo. Je moet toch wat proberen als het niet werkt.
Het zou kunnen wezen dat er ergens een waarde word opgeslagen ofzo. Je moet toch wat proberen als het niet werkt.

Maar dit is "gewoon" een administratief probleempje dat "even" door KPN gefixt moet worden.

Dit fenomeen hebben we in het verleden al zo vaak gezien. Ik heb het zelf ook mogen ervaren.
Hah @Paolos, dat is erg vreemd. Ben net als wjb wel benieuwd of je ook VPN aan hebt. En of andere apparaten (pc / laptop / tablet / smarphone) ook een melding geven. Laat je het weten?



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Hoi ik heb Met en Zonder VPN geprobeerd en krijg hetzelfde probleem op m’n iPhone.



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Alleen op de iPhone? @Paolos



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Nee in eerste instantie op iMac, MacOS 10.15. Met en zonder vpn
Alleen op de iPhone? @Paolos

Beste, nog iets van 'n oplossing voor mij voor dit probleem? dank je!



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Helaas nog gen verdere oplossing van KPN, kijkt er een kPN medewerker mee? Ik wil graag deze zenders kunnen zien!!
Yes, dat is er @Paolos. Zoals wjb aangeeft zal er daarvoor wat moeten ingesteld, achter de schermen. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen met je persoonlijke gegevens: postcode, huisnummer en naam contractant? Geef je hier een berichtje als je dat hebt gedaan. Ik hoor van je!



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Hoi Nadia, gedaan!



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Mooi zo, @Paolos. Ticket voor je aangemaakt. Je krijgt een sms/mail ter bevestiging. Binnen enkele dagen moet je verschil merken :)



Admin: post verplaatst naar bestaand topic
Hey @Paolos, ik zie nu dat je ook een eigen topic had aangemaakt. Ik heb de conversatie die uit een ander topic is voortgekomen hiernaartoe verplaatst. Dan hebben we alles op een centrale plek staan. Wel zo handig!

Reageer