Skip to main content

Sinds vorige week donderdag kan ik niet meer tv kijken. Er komt zwart beeld. 

 

Sinds die tijd tot gisteravond via iTV gekeken. Maar nu wil hij of niet casten, of als dit wel gelukt is, hapert alles of staat het beeld stil, en gaat niet verder, waar kan dit aan liggen? 

Hey @Leny Dikken, Welkom op ons Forum. 

Klopt het dat je sinds donderdag al geen tv meer kan kijken? Dat is bijna een week!:astonished:
Slim dat je tv kijkt via ITV-online, maar dat is natuurlijk niet de ideale oplossing. Heb je al contact gehad met de klantenservice, wat hebben zij al geprobeerd of ondernomen?

Ik wil graag even met je meekijken want dit moet natuurlijk opgelost worden. 


Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

  • Tip voor het ITV-online:
    • Probeer een andere browser Chrome, Safari…
    • Verwijder je zoekgeschiedenis, cookies, e.d. 
    • Controleer je browser op eventuele updates
    • Start de computer hierna opnieuw op

Ik hoor graag van je!


Ik heb mijn profiel aangepast, en sinds vorige week donderdag is lang, maar ik was in afwachting van mijn vriend die dit weekend komt. Bij de tv geeft hij aan, geen signaal, dus dat zou aan de HDMI kabel kunnen liggen. 

 

Maar iTV vanaf de tablet willen versturen naar de tv, wat eerst wel lukte, en nu niet meer, ook geen Netflix, dat vind ik erg raar. Hoezo kon het eerst wel en nu niet meer? 

 

En ik heb woensdagavond van kwart over 8 tot 9 in de wacht gestaan bij de klantenservice, en om 9 uur maar opgehangen. Toen had ik er geen vertrouwen meer in, dat ik iemand aan de lijn zou krijgen. 

Ik hoop dat je me in ieder geval kan helpen met het casten, waar dit nu een probleem kan geven. Geschiedenis heb ik ondertussen verwijderd. Andere browser ga ik uitproberen. Trouwens ik doe het via de gedownloade app. Dus gaat niet via Chrome o.i.d.


@Leny Dikken Het kan inderdaad aan de HDMI kabel liggen, als je deze in een andere poort stopt werkt het dan wel? 
Kan het zijn dat de verkeerde bron geselecteerd is? Vaak zie je dan de melding “Geen signaal”
Bijvoorbeeld: Als de HDMI kabel in HDMI 1 zit, is deze wel geselecteerd met de afstandsbediening?
Dit kun je aanpassen met de knop: AV, SOURCE, INPUT of pijltje die in een vierkantje wijst (deze knop zit onder de 7 op de witte afstandsbediening van KPN).

 


@Leny Dikken Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer