Skip to main content

Wat een waardeloos gedoe is dit! Sinds donderdag de ene na de andere storing met het terugkijken van opnames. Vrijdagavond de gehele geen mogelijkheid tot terugkijken. Zaterdag zette zich dit voort. Ook nu, zondag, is het weer onmogelijk een opname terug te kijken. Alles geprobeerd wat de site aangeeft: modem diverse keren opnieuw opgestart, de arris meerdere keren opnieuw opgestart en meerdere keren van nieuwe software voorzien. (terug naar fabrieksinstellingen). Geprobeerd servicedesk te bellen. Vergeet het maar! Een chat mag je doen, verder kom je niet. En hielp dat? Nee, natuurlijk niet. Nog een keer gechat. Die persoon durfde zelfs te suggereren dat het aan mijn apparatuur zou liggen. Bah! Na zaterdag 20:00 krijg je geen mens meer aan de lijn want die zijn er dan niet meer. Er gaat dan nooit iets mis bij KPN. Dus… geen opnames kijken. Tot mijn verbazing deed e.e.a. het zondagochtend weer. Toen ik echter uit mijn werk kwam om 17:30 was het alweer mis. Het is nu 20:45 en nog steeds niets. Ook geen helpdesk want die werken zondag niet…. Ben het echt helemaal zat en als dit niet heel snel en adequaat wordt opgelost ga ik al mijn abonnementen (tv, internet, 2 x mobiel en vaste telefoon) opzeggen. Wat een club is dit zeg. Bah, bah en nog eens bah! Helaas ben ik ook niet de enige zoals blijkt als ik even Google. Het internet staat er vol van…. Well done KPN! Ik zie overigens op het forum dat mensen in Klazienaveen er ook problemen mee hebben. (woon zelf in Emmen) Het lijkt dus op een regionale storing. Vreemd dat KPN daarover niets aangeeft...

Zo, dat is er nu hopelijk allemaal uit! 
 

Helaas ben ik ook niet de enige zoals blijkt als ik even Google. Het internet staat er vol van…. Well done KPN! Ik zie overigens op het forum dat mensen in Klazienaveen er ook problemen mee hebben. (woon zelf in Emmen) Het lijkt dus op een regionale storing. Vreemd dat KPN daarover niets aangeeft...

Zou het dan zomaar zo kunnen zijn dat er sprake is van een storing maar dat deze nog niet bekend is bij ons? Ja, dat kan, @alle.kappen.
We hebben een aantal soortgelijke meldingen binnen gekregen, dus we willen het graag onderzoeken en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil je deze invullen in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, klantnummer en/of postcode en huisnummer. Op basis van deze informatie kan ik een melding registreren! Alvast bedankt!


Zo, dat is er nu hopelijk allemaal uit! 
 

Helaas ben ik ook niet de enige zoals blijkt als ik even Google. Het internet staat er vol van…. Well done KPN! Ik zie overigens op het forum dat mensen in Klazienaveen er ook problemen mee hebben. (woon zelf in Emmen) Het lijkt dus op een regionale storing. Vreemd dat KPN daarover niets aangeeft...

Zou het dan zomaar zo kunnen zijn dat er sprake is van een storing maar dat deze nog niet bekend is bij ons? Ja, dat kan, @alle.kappen.
We hebben een aantal soortgelijke meldingen binnen gekregen, dus we willen het graag onderzoeken en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil je deze invullen in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, klantnummer en/of postcode en huisnummer. Op basis van deze informatie kan ik een melding registreren! Alvast bedankt!

Dat staat ingevuld in mijn profiel


Nee, die gegevens staan niet ingevuld in jouw Forum profiel, vandaar mijn vraag! 

 (woon zelf in Emmen) Het lijkt dus op een regionale storing. 

Inmiddels is het bekend dat er sprake is/ was van een storing, die we nu tijdelijk opgelost hebben. Opnames en Terugkijken moeten nu weer werken en ga ik er vanuit dat dit zo blijft. Zo niet, geef het dan alsjeblieft aan via een melding in dit topic!


Tijdelijk opgelost? Zal dan wel weer terugkomen net als voorgaande keren...


Een beetje vertrouwen en positief blijven! :wink: We zijn druk bezig met een definitieve oplossing, ik hoop dat je verder geen storingen meer zult ervaren: maar ja, techniek…. Storingen kunnen voorkomen, helaas. 


Zo vaak? En zo langdurig? En dan kreeg ik van de monteur een speciaal telefoonnummer met een pincode zodat ik meteen de servicedienst kan bellen als het weer eens niet werkt. Alleen niet bellen tussen zaterdag 18:00 en maandagochtend, dan zijn we er namelijk niet…  Ha, ha, ha! Beetje vertrouwen? Laat het eerst maar eens een paar maanden werken zonder problemen, dan praten we verder….


En  ja hoor, daar gaan we weer! Gisteren weer een (korte) storing en vanavond kunnen we ALWEER geen opnames kijken. Ik krijg steeds meer vertrouwen in de KPN. Maar nu lieg ik. Fantastisch die service die ze verlenen. Niet kijken, niet bereikbaar, monteur kan niets voor ons doen, geen storing, o jee, toch wel, tijdelijke oplossing en uiteindelijk werkt het weer niet. Wat is dat voor een zootje daar?


En dus vanmorgen maar weer de servicedesk gebeld. Gelukkig had ik ik een storingscode en oin gekregen zodat ik meteen bij iemand terecht kwam die mij verder kon helpen. Nou, nee dus! Na 10 minuten lang ondervraagd alsof ik een delict had gepleegd en de insinuaties te weerleggen dat het aan mijn apparatuur zou liggen, kwam de operator tot de uitspraak: “u hoort van ons”. Niets opgelost, gewoon wachten. Op mijn vraag hoelang dat kon duren was het antwoord; “geen idee, ik mag pas na 8 uur een mail sturen als ik niets hoor”. Alleen…. dan is de servicedesk weer bijna gesloten (20.00). En dat terwijl het log vol moet staan met de klachten en alle bijzonderheden daar om heen. De monteur kon mij vorige week al vertellen dat deze storing hier in de buurt veel vaker voorkwam en zelfs waar dat zijn oorsprong heeft.  Opgelost is het echter - na weken!!! - nog steeds niet. Maar wel elke maand mijn abonnementsgel incasseren. Ik blijf dus bij mijn standpunt, het is een bende daar bij de KPN. Geen enkel maar dan ook geen enkel respect voor hun duur betalende klanten! Ik weet niet waar ik nu eigenlijk bozer over wordt, het product waar ze duur geld voor vragen en niet werkt of de schandalige wijze waarop je geholpen wordt (niet dus) als je een storing wilt melden. WAARDELOOS!!


Nee, die gegevens staan niet ingevuld in jouw Forum profiel, vandaar mijn vraag! 

 (woon zelf in Emmen) Het lijkt dus op een regionale storing. 

Inmiddels is het bekend dat er sprake is/ was van een storing, die we nu tijdelijk opgelost hebben. Opnames en Terugkijken moeten nu weer werken en ga ik er vanuit dat dit zo blijft. Zo niet, geef het dan alsjeblieft aan via een melding in dit topic!

Welnu beste Shyrin, helaas bleek dat ik gelijk had. De storing die ‘tijdelijk’ is opgelost is weer terug! Vertrouwen in (jullie) techniek? Het enige vertrouwen dat ik ondertussen heb is dat KPN het gewoon niet oplost en mij behandeld als een lastig individu als ik bel. (als ik al iemand aan de lijn krijg….) 


Erg vervelend dat de storing er weer is en jammer dat je er geen vertrouwen in hebt, dat wij ons altijd inzetten om een storing zo snel mogelijk te verhelpen. Ik zie dat er inderdaad een melding geregistreerd staat bij jouw gegevens: die is in behandeling / in onderzoek en dat betekent inderdaad dat het afwachten is, hoe vervelend ook!


Erg vervelend dat de storing er weer is en jammer dat je er geen vertrouwen in hebt, dat wij ons altijd inzetten om een storing zo snel mogelijk te verhelpen. Ik zie dat er inderdaad een melding geregistreerd staat bij jouw gegevens: die is in behandeling / in onderzoek en dat betekent inderdaad dat het afwachten is, hoe vervelend ook!

En hoe vaak moet ik genoegen nemen met deze dooddoeners? 5 x storing in 1 week!.  ik betaal duur geld voor een product dat niet te vertrouwen en vaak gewoon niet werkt. Krijg ik dan een gedeelte van mijn abonnementsgeld terug? Of moet ik maar genoegen nemen met dit soort uitspraken? Ik krijg niet waar ik voor betaal. Hoe lost KPN dat op??? Ieder keer krijg ik na lang bellen en het beantwoorden van vele vragen dezelfde antwoorden. En ieder keer moet ik wachten, wachten, wachten… En ieder keer doet men alsof het de eerste keer is dat ik bel. Ik ben het meer dan zat zo behandeld te worden. Stuur een monteur, stuur een nieuw modem, update de software, maar doe iets i.p.v. te zeggen dat ik moet wachten! Of laat mij niet betalen voor iets wat ik niet krijg!


Er gebeurt ook iets: de storing is onderzoek. We zoeken uit wat de oorzaak van de storing is, dus nu een monteur langs sturen, software updaten etc oid heeft nu geen zin als de oorzaak niet helder is. Zodra de storing verholpen is, kun je contact opnemen met onze afdeling Klantenreacties: ik raad je aan om je ongenoegen en verzoek om een vergoeding zeker bij hen voor te leggen en te bespreken wat er mogelijk is. 

 


En het is weer eens zo ver; alweer en voor de zoveelste keer, is het niet mogelijk om opnames terug te kijken. Ik word er zo langzamerhand dood en doodziek van. Na de melding in september vorig jaar is dit nu al zeker de 6e keer dat dit voorkomt. Toegegeven, vaak kortstondig(er) dan de storing in september maar toch. Deze avond is het weer lekker raak; gewoon niet mogelijk om terug te kijken. WANNEER GAAN JULLIE DIT EEN KEER ECHT OPLOSSEN KPN? DIT IS GEWOON EEN WANPRESTATIE! Of gaan jullie de kosten van mijn abonnement structureel verlagen zolang dat niet het geval is? 


Ondanks dat KPN gisteravond om 20:00 aangaf de storing om 00:15 te hebben opgelost is dat nu, de volgende ochtend 08:30, nog steeds niet het geval. Ben ik verbaasd? Nee hoor! De monteurs van KPN weten al maanden wat en waar het mis is. (zie eerdere posts) Het wordt gewoon niet opgelost! Wat hebben we dus nu? 1. een onbetrouwbaar product en 2. een helpdesk die nauwelijks te bereiken is en je vevolgens te woord staat als of je een kleuter bent en 3. monteurs die bellen dat ze niet komen omdat ze er niets aan kunnen doen en 4. een niet korrekt werkende televisie en, uiteindelijk, dus een arrogante en slecht functionerende organisatie die haar klanten gewoon schandalig behandeld. Ik herhaal maar weer wat ik al eerder gezegd heb: well done kpn!