Skip to main content

Ik zit op dit moment al bijna drie kwartier te wachten totdat eindelijk eens de stream van Fox sports 2 gaat werken (ajax-vitesse), kortom de eerste helft van de wedstrijd heb ik niet kunnen kijken. Dit probleem is al eens eerder aangekaart. (ik had daar ook een reactie geplaatst)

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/al-drie-avonden-achter-elkaar-storing-itv-kpn-com-bij-populaire-programma-s-505531?postid=1076668#post1076668

Het begint ondertussen wel heel irritant te worden dat jullie bij, voornamelijk populaire, programma's het gewoon niet voor elkaar krijgen om de programma's te streamen. Zeker aangezien er nog extra betaald wordt voor dit soort zenders.

 

En om jullie voor te zijn, ja, ik ben bij met updates en dergelijke, heb ook al andere browsers geprobeerd.

 

Krijg deze melding. Bij het opnieuw proberen/refreshen krijg ik daarna een draaiend rondje te zien, het is dan tevens niet mogelijk om op andere items op de pagina te klikken, totdat ik onderstaande melding zie, dan kan ik weer ergens op klikken.

 

Waarom krijg ik bij sommige zenders: Sorry...kan geen programma-informatie laden. Dit is al de 2e keer deze week. Het vreemde is dat ik deze melding op mijn Laptop krijg en als ik via hetzelfde WIFI netwerk op mijn mobiele telefoon kijk lukt het wel om naar de desbetreffende zender te kijken.


Ik heb hetzelfde probleem op Fox sport 2 (Ajax-Vitesse). Andere zenders werken wel. Op mijn laptop kan ik deze zender niet bekijken. via mijn mobiele telefoon (via hetzelfde WIFI netwerk als mijn laptop) kan ik de zender wel bekijken. Deze week heb ik dit probleem al eerder gehad.


Ik heb een abonnement op Fox Sport Eredivisie maar ik kon gisteren op de PC via KPN Itv niet naar FOX Sport 2 kijken.

Klopt dit of zijn er misschien extra handelingen nodig?

Fox Sport 1,3,4 en 5 kon ik wel kijken…….


Hallo @Wmbina,

Dat is wel gek, want als je de overige kanalen wel kan kijken, zou FOX Sports 2 het ook gewoon moeten doen.  
Je hebt dit bericht onder digitenne gepost, dus ik weet niet zeker of je nou via interactieve tv kijkt of via digitenne.


27-9; 13:02

Nu doet F.S. 2 het via tv.kpn.com hier wel i.i.g.


Hallo Chris,,

Ik heb interactieve tv, kan het zijn dat je maar op 1 apparaat tegelijk kunt kijken want er was nog iemand in huis aan het kijken?

 


Goedenavond,

Ik heb momenteel precies hetzelfde.

Mvg,

Jeffrey


Vanavond weer hetzelfde. NPO 1 wel te bekijken, Veronica niet. Van KPN nog geen reactie.


Dag allen. Zoals jullie kunnen zien heb ik jullie topics samengevoegd. Dit heb ik gedaan, omdat dit allemaal dezelfde foutmelding betreft op dezelfde data. Ik begrijp dat zowel zaterdagavond als maandagavond de foutmelding ‘Sorry, kan geen programma-informatie laden’ verscheen bij online tv-kijken. Kunnen jullie de volgende informatie aan mij doorgeven?

  • De exacte foutmelding die je kreeg of wat je precies zag gebeuren;
  • De browser + browserversie;
  • Naam programma en zender;
  • En datum en tijdstip uitzending.

Vul daarnaast je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik deze informatie doorgeven aan het iTV Online team.


Natasja,

"Sorry, kan geen programma-informatie laden” en er bleef een rondje in het midden draaien.

Google Chrome Versie 85.0.4183.121 (Officiële build) (64-bits)

Ajax-Vitesse Fox 2

26-09-2020 om 21u15

Alles is aangepast, ik hoop op een snelle reactie……..


@Natasja 

De melding staat ook in het screenshot aan het begin van dit topic.
 

"Sorry, kan geen programma-informatie laden” en er bleef een rondje in het midden draaien.

Google Chrome Versie 85.0.4183.121 (Officiële build) (64-bits)

Ajax-Vitesse Fox 2

26-09-2020 om 21u15

Ook bij mij zijn alle gegevens aangepast.

 

 

Zit overigens nu weer tv te kijken en hetzelfde probleem:

"Sorry, kan geen programma-informatie laden” en er bleef een rondje in het midden draaien.

Google Chrome Versie 85.0.4183.121 (Officiële build) (64-bits)

Fc Groningen-Ajax Fox 2 04-10-2020

 

Ligt niet aan Fox naar mijn idee. Heb hetzelfde probleem namelijk gehad tijdens de interland Nederland-Polen(04-09) en Nederland-Italië(07-09), en die worden niet uitgezonden op fox.

 

Eurosport, Roland Garros, ronde 4 is wel te bekijken

 

Dus al de twee week op rij dat ik geen voetbal kan kijken en ik betaal er wel voor. Zonde van mijn geld om daar nog voor te gaan betalen als ik toch niet kan kijken.

 


Dank je wel, @Wmbina en @Cor Sw. Ik heb het probleem opnieuw aangekaart bij het development team en alle informatie doorgegeven. Ik kan me levendig voorstellen dat het onwijs balen is dat het probleem vooral tijdens live voetbalwedstrijden optreedt. Kan je wel via de iTV app kijken of treedt daar hetzelfde probleem op?


Via de app lukte het wel, maar is natuurlijk veel minder fijn kijken.

Nu, begin tweede helft, heb ik eindelijk wel beeld via chrome.


Hebben jullie geen account bij foxsports.nl? Dan kan je via die site/app kijken. I.c.m. het abonnement bij KPN is dat nog zonder extra kosten ook.
(een account bij foxsports.nl is alleen mogelijk i.c.m. F.S. abo bij een provider)

Fox sport player Fox Sports Go: https://live.foxsports.nl/live/ .


Natasja,

 

Niet geprobeerd om op mijn mobiel te kijken…..is me ook veel te klein.

In ieder geval bedankt voor het doorgeven.

Hebben jullie geen account bij foxsports.nl? Dan kan je via die site/app kijken. I.c.m. het abonnement bij KPN is dat nog zonder extra kosten ook.
(een account bij foxsports.nl is alleen mogelijk i.c.m. F.S. abo bij een provider)

Fox sport player Fox Sports Go: https://live.foxsports.nl/live/ .

Heb ik niet, gaat via KPN


Vanavond,  weer hetzelfde. Weer op Veronica, 20.30 uur Veronica inside. Ruim op tijd ingelogd. Wat er voor 20.30 uur uitgezonden werd was te zien. Op het moment dat Veronica Inside begon viel het programma weg en was onderstaande melding te zien. Lijkt wel sencuur. KPN leg mij nu een uit hoe dit kan. NPO zenders, RTL4  en SBS doen het gewoon. Veronica niet. Hoe kan dit.

 


Allen, dank voor de aanvullende informatie. Ik heb een reactie vanuit de organisatie. Het probleem is bekend. De developers hebben het probleem maandagavond kunnen reproduceren met het programma Voetbal Inside op Veronica. Er wordt onderzocht wat er misgaat. Helaas kan ik nog niets zeggen over een oplostermijn, maar er wordt gekeken naar een oplossing.


@Wmbina 

Heb je inmiddels ook een account gemaakt bij foxsports.nl om via die website of hun app te kunnen kijken naar het voetbal?

Zoals ik al vermelde is dat gratis, omdat je (via je provider) geabonneerd bent op Fox Sports.

Ik kijk op mijn laptop vaker via hun live-player (met pauzeren en terugkijkenmogelijkheid) dan via de ITV-website.


Nou, Nederlands elftal kijken zit er dus ook niet in...


Inderdaad, ook het Nederlands elftal NPO 3 doet het vanavond niet. Andere zenders uiteraard wel.


Ik kijk de wedstrijd nu via NPO+  Met KPN online heb ik ook niks.
Kan het niet komen doordat er (te) veel mensen kijken? Dat er iets  overbelast is? Het is altijd bij een voetbalwedstrijd!
Heb hetzelfde probleem al vele keren ook bij Telfort ondervonden. 


Theo.

 

Bedankt voor de tip maar ik heb het nog niet gedaan.

Je moet bij het registreren nl. je pincode invullen en dat ben ik niet van plan.


Via NPOstart kijk je de NPO gratis zonder registratie, @Wmbina . https://www.npostart.nl/live

Bij NPOplus dien je je te registreren want daar dien je ook voor te betalen. Volgens mij kan je dan zelf een pincode verzinnen.

Is er een reden dat jullie niet "gewoon” via de tv kijken? Groter beeld, mooier ook (geen streep achter de bal, geen bewegingsonscherpte als de camera van links ↔️ rechts gaat).
En altijd beeld.

Zelf heb ik voor NPO ook nog FTA ontvangst via DVB-T2 op mijn UHD tv.


De reden is in mijn geval dat mijn vrouw niet van voetballen houdt, dus ik kijk op m'n laptop.
Dan neem ik het mindere beeld maar op de koop toe.


Wel bewonderenswaardig dat je dan via het kleine(re) beeld v.d. laptop wilt gaan kijken (en minder vloeiende beeldverwerking) dan via de ontvanger met televisie.

Volgende keer van plaats wisselen???

Als ik een partner had die Downton Abbey wil kijken en ik voetbal weet ik het wel. (maar hier is altijd een TV beschikbaar. 2 TV's; 2 ontvangers.)