Skip to main content

Ik zit op dit moment al bijna drie kwartier te wachten totdat eindelijk eens de stream van Fox sports 2 gaat werken (ajax-vitesse), kortom de eerste helft van de wedstrijd heb ik niet kunnen kijken. Dit probleem is al eens eerder aangekaart. (ik had daar ook een reactie geplaatst)

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/al-drie-avonden-achter-elkaar-storing-itv-kpn-com-bij-populaire-programma-s-505531?postid=1076668#post1076668

Het begint ondertussen wel heel irritant te worden dat jullie bij, voornamelijk populaire, programma's het gewoon niet voor elkaar krijgen om de programma's te streamen. Zeker aangezien er nog extra betaald wordt voor dit soort zenders.

 

En om jullie voor te zijn, ja, ik ben bij met updates en dergelijke, heb ook al andere browsers geprobeerd.

 

Krijg deze melding. Bij het opnieuw proberen/refreshen krijg ik daarna een draaiend rondje te zien, het is dan tevens niet mogelijk om op andere items op de pagina te klikken, totdat ik onderstaande melding zie, dan kan ik weer ergens op klikken.

 

Volgens mij geeft @PeterG al een aantal waardevolle tips. :slight_smile:  Ik heb van de developers begrepen dat er een aantal aanpassingen zijn doorgevoerd om het issue te verhelpen, maar we kunnen nog niet honderd procent garanderen dat het is opgelost. Het zou in ieder geval niet meer voor mogen komen. Mocht dat wel het geval zijn, laat het dan aan me weten, dan geef ik jullie voorbeelden weer door. 

 


Daar gaan we weer. Weer geen voetbal kijken. Ik ga weg bij KPN. En de Telfort App op m'n tablet werkt ook al niet. Bah.