Skip to main content

Mijn KPN afstandsbediening werkt op mijn nieuwe Hisense TV. Allen het geluid werkt niet. Het is een C3 model. Alle codes geprobeerd maar telkens geen geluid. 

Hoi @Ton Jolij ,

Mogelijk werkt de nieuwe afstandsbediening wel goed,Die kan je hier aanvragen: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Wat lastig dat je het geluid niet kunt bedienen @Ton Jolij :slight_frown: Voor de C3 heb ik de codes 731 en 734 gevonden. Je kunt die invoeren via de volgende stappen. Druk 5 seconden op stop, tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert. Voer één van beide codes in. Het rode lampje knippert ter bevestiging wederom 2 keer. Druk op de uitknop linksboven. Als de tv op stand-by gaat is die goed gekoppeld. Gebeurt er niets, dan kun je de zelfde stappen volgen en de andere code proberen. Mocht het alsnog niet lukken, probeer dan vooral de tip @martijn197108. Een nieuwe zal overigens ook gekoppeld moeten worden, let er daarbij wel op dat de stappen iets anders zijn. Laat vooral nog even weten of het zo goed is gekomen!