Skip to main content

Heb dus 2 maal een andere afstandsbediening gekregen ivm problemen maar deze horen eigenlijk bij de Arris 5202. Kan ik geen Arris 5202 krijgen ?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @Mike44, dat is een hele terechte vraag. 

Hoe vervelend het ook is dat je twee keer een andere afstandsbediening ontvangt, is het omruilen van de tv-ontvanger helaas niet mogelijk. Er is enorm veel apparatuur in bruikleen bij onze klanten. Het is voor ons geen optie om de apparatuur die reeds bij klanten in gebruik is steeds te gaan omruilen voor de allernieuwste modellen. Dat zou in strijd zijn met onze visie op duurzaamheid en tegelijkertijd ook enorme kosten met zich meebrengen. Wij ruilen daarom apparatuur alleen om wanneer er sprake is van een defect, of wanneer bepaalde belangrijke diensten niet (meer) mogelijk zijn zonder een omruil.


Hallo Denise,

Begrijp dat het moeilijk is om steeds te ruilen van ontvanger. Ik heb nu 2 afstandsbedieningen, de ene met de zilveren ronde knop in het midden en kanalen onder en de andere geheel wit met de kanalen boven. Welke hoort nu bij mijn ontvanger en is het de nieuwste. Als er een nieuwer model is of zwart wil ik best bijbetalen.


In principe zouden beide afstandsbedieningen moeten werken op jouw tv-ontvanger. Alleen de afstandsbediening met een zwarte onderkant beschikt over bluetooth en is dus noodzakelijk voor de Arris VIP5202. De tv-ontvanger krijg je alleen als je een 4K upgrade aan jouw abonnement toevoegt. Verder kunnen alle witte afstandsbedieningen op alle tv-ontvangers gebruikt worden. Op onze website lees je hoe je jouw afstandsbediening kunt instellen.


Goedemiddag,

Dat van de ontvanger begrijp ik, maar twee afstandsbedieningen die anders ingedeeld zijn is zeer vervelend.

Ze zijn beide wit aan de onderkant en 1 met zilveren ronde knop in het midden en de andere is geheel wit.

Dus dit, groet

Hans

 


Ik snap dat de andere indeling verwarrend kan zijn, maar in principe werken ze hetzelfde. De knoppen zitten alleen op andere plekken. Dit is een kwestie van wennen. :blush:


Jammer, dan overweeg ik toch naar Ziggo !

Bedankt voor de moeite.