Skip to main content

Hoi, 

Bij ons abonnement zit tv in, echter maken wij hier weinig gebruik van. Mag ik dit als bestaande klant wijzigen? Of kan dit omgezet worden naar internet Only? 

Alvast bedankt voor de moeite! 

Ja dat kan. Misschien heb je nog een oud abonnement waarbij tv een vast onderdeel is. Maar dan kun je het abonnement omzetten naar de nieuwe abonnementsvorm. En dan kun je tv alsnog uitzetten. 

Dan moet je alleen niet dat oude abonnement net verlengt hebben. Want dan moet je eerst de contracttermijn uitzitten. 

En dat kan via 0800 0402; spreek in “TV opzeggen” en je komt in contact met de

afdeling die dat kan doorvoeren, mits je inderdaad niet onlangs je

abonnement verlengd hebt. 

Hallo ​@Liess ,

Dat kun je aanpassen via MijnKPN. 

Het goedkoopste tarief ga je echter betalen door meteen te verlengen. 

Je kunt dus jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook via internet: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Het kan zijn dat je eerst heel even nog TV erbij hebt, maar dat is daarna dan meteen op te zeggen. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Hi en welkom ​@Liess!

Ik zie dat je al verschillende tips gekregen hebt, ik hoop dat je daarmee verder gekomen bent. De kans zit erin dat je het zelf kan aanpassen via MijnKPN, zoals Noordzee al vertelde. Lukt dat niet, wat je ook kan doen is een terugbelafspraak maken. Een collega van mij belt je dan terug en helpt je verder met de mogelijkheden voor jouw abonnement.

Bij Alles-in-1 kan TV er niet uit. Dat zit daar vastgebakken aan internet.

Maar… dan kun je wel vernieuwen naar het huidige abonnement. En dan alleen met internet.

Zie voor bandbreedtes en prijzen de bovenste regel in het schema dat ​@Noordzee hier geeft.

Hi en welkom ​@Liess!

Ik zie dat je al verschillende tips gekregen hebt, ik hoop dat je daarmee verder gekomen bent. De kans zit erin dat je het zelf kan aanpassen via MijnKPN, zoals Noordzee al vertelde. 

Nee, niet via MijnKPN, want dan betaal je veel meer voor internet. 

Gebruik de link uit mijn reactie: 

Hallo ​@Liess ,

Dat kun je aanpassen via MijnKPN. 

Het goedkoopste tarief ga je echter betalen door meteen te verlengen. 

Je kunt dus jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan ook via internet: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Maar let op: TV is niet verplicht, alleen internet kan ook. 

Het kan zijn dat je eerst heel even nog TV erbij hebt, maar dat is daarna dan meteen op te zeggen. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Reageer