Skip to main content

I.v.m. de grote storing bij NLZIET vandaag lees ik de onderstaande melding op hun site. Kan het inderdaad zo zijn dat bijvoorbeeld KPN ITV er vannacht ook last van kan hebben ivm herstelwerkzaamheden aan het netwerkonderdeel of is dit niet waar.

Bron: NLZIET 

  • 30-03-2022 20:10 De langdurige storing bij onze toeleverancier van de live kanalen kan helaas niet verholpen worden tot ergens later vannacht. De oorzaak is uiteindelijk vastgesteld bij een defect netwerkonderdeel. Het betreffende netwerk levert de signalen voor vrijwel alle Nederlandse tv aanbieders en vervangen van het onderdeel zou dan ook voor alle afnemers een groot risico op verstoring opleveren. Jammer genoeg moeten we dus wachten op een veiliger moment (dus in de nacht) wanneer deze operatie kan plaatsvinden.

 

Beste @hyllan, bedankt voor je bericht! Ik had hier zelf nog niets over gehoord of gelezen, maar heb dit wel direct intern uit laten zoeken. Mochten wij hier inderdaad last van kunnen gaan hebben, is het natuurlijk handig dat we jullie, onze klanten, hierover kunnen informeren. Ik heb zelf onvoldoende technische kennis hiervan, maar ik ga er in principe vanuit dat deze berichtgeving gewoon correct is. Mocht ik wat anders te horen krijgen, dan laat ik dit ook nog even weten.


Hoi Marcia,

Dank voor je antwoord. Ik was zelf gewoon even nieuwsgierig. Als er toch iets zal gebeuren dan horen we dat vast wel.😀 voor straks wel thuis👍


Hoi Marcia,

Dank voor je antwoord. Ik was zelf gewoon even nieuwsgierig. Als er toch iets zal gebeuren dan horen we dat vast wel.😀

Ik ben ook wel benieuwd om eerlijk te zijn😅.

voor straks wel thuis👍

Ik zit heerlijk thuis te werken! Fijne avond, @hyllan!


Beste @hyllan & @Marcia_,

Die storing van NLZIET heeft niks te maken met het netwerk van KPN. Het bedrijf wat die streams aanlevert heeft een kapot onderdeel in hun netwerk. Dit wordt volgens NLZIET vannacht gefixt. 😉