Skip to main content

Okee, even eerst wat frustratie kwijt: WAAROM KUN JE NIET MEER MET EEN HEPDESK BELLEN OF MAILEN ??? WAAROM MET ALLES VIA (...) ??? Is KPN nu echt te lui geworden om zelf problemen op te lossen ??? 

 

Afgelopen dinsdag heeft mijn modem een update gehad. Sindsdien kan ik de helft van de zenders niet meer ontvangen. Waar kan ik naartoe bellen om dit opgelost te krijgen ??? Ik ben sinds dinsdag al op zoek en blijf op een forum uitkomen en geen normale helpdesk. HELLUP !!!!!

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik

Heeft u het nummer 0800 0402 al geprobeerd? 

Per mail is KPN inderdaad niet te bereiken. 


Nee, dat nummer kan ik op de site NERGENS vinden. Ik zoek hier al 2 dagen naar. Waar heb je die zo snel gevonden?


Hoi @Nelleke is boos,

Ik moest zelf ook goed kijken, want ze maken het niet makkelijk, maar op de KPN web site moet je onderaan de pagina klikken op “Service & Contact”. Dan kies je voor “TV”. En dan klik je helemaal onderaan op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan scroll je weer helemaal naar beneden.


Pffff, lekker ver weggestopt. Ik ga hem maar in mijn foon opslaan want dat vindt ik een volgende keer never nooit meer.


Hoi @Nelleke is boos,

Heb jij inmiddels contact gehad met mijn collega's of kunnen wij jou op het forum nog ergens mee helpen? 


Telefoon dus: 0800-0402 (gratis: maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 en zaterdag 08:00 - 17:00.

Overig (chat, facebook, twitter o.a.)

https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm


@Hanna_ : sluit dit item maar af.