Skip to main content

Beste kpn, sinds ik een update gekregen heb van kpntv+ kan ik  als ik stream niet meer vooruit of achteruit het programma spoelen. Ik kan hem alleen weer opnieuw starten en opnieuw beginnen. Graag en oplossing horen. Vr. Gr. R. Olthoff

Hoi @Riloe : hier staat wat  er allemaal in de nieuwe update zit: 

 

Eventuele feedback kun je daar ook kwijt. 

Bij mijn weten zou je gewoon voor en achteruit moeten kunnen spoelen. Heb je al opnieuw proberen te installeren? Heb je trouwens android of iOS?


Hallo. Ik heb een iPad . Het opnieuw lnstalleren heb ik al tig keer gedaan maar het blijft het zelfde. Hij doet het niet. Voorheen altijd met het nieuwe update is het over. Zeer vermoeiend. Dit is geen oplossing. Vr. Gr. 


@Erwin van KPN, Dit issue is al eerder gemeld en ik neem aan dat het developmentteam al op de hoogte is van deze bug die bij casten van opnames optreedt.

Onderstaand een screenshot waarin de opname niet vooruitgespoeld kan worden simpelweg omdat de resterende tijd 00:00 zou zijn maar dat is niet zo.

 

Onderstaand een screenshot van de opname waar op dat moment naar gekeken werd. 

Die opname duurt dus bijna anderhalf uur.


Wat je ziet klopt. Maar je kan wel kijken maar als je iets opgenomen hebt en door wil draaien dan gaat het niet want dan staat hij idd op 00.00. Het gaat allen over  opgenomen programma’s. Niet live programma’s. 


Mee eens, op vakantie waren wij een opname aan het bekijken en gewoon vooruit of terug spoelen is niet makkelijk.

Je kan het via de balk doen, maar dat werkt echt niet handig.


@Riloe 

Ik begrijp je probleem.

Laten we hopen dat KPN er aan gaat werken.

Zodat de KPN+ app voor iedereen makkelijk en goed werkt.

Met dit soort topics moet dat zeker lukken.

 

En mijn excuus voor het deel dat “off topic”

Dat was niet nodig geweest en volledig overbodig.

Mijn excuus daarvoor.

 

Laten we verder netjes “on topic” gaan. 😉


Ok. Ik ben klaar met dat gebekvecht. Alles wat niet ter zake doet is verwijderd.  

Laten we onze focus op het issue houden.

Consensus is nu dat het niet werkt.  Daar is melding van gemaakt.  Hopelijk wordt er snel een oplossing geïmplementeerd. 

 

 

 


Mee eens, op vakantie waren wij een opname aan het bekijken en gewoon vooruit of terug spoelen is niet makkelijk.

Je kan het via de balk doen, maar dat werkt echt niet handig.

 

Even ter aanvulling, ik had dus gekeken en afgekeken.

Ik begrijp dat het probleem opstreed als je stopt en later opnieuw verder wilt gaan.

Maar ook het gewoon spoelen vind ik via de balk niet makkelijk. (vooral als de opname lang is).

 

@Riloe

Ik begrijp dat het bij KPN aangekaart wordt.

Laten we hopen dat ok dit probleem snel opgelost is. 😉

 

Admin: bericht aangepast