Skip to main content

Sinds een paar dagen kan ik niet meer vooruitspoelen als ik programma's terugkijk via de KPN box op Star. Is er een update waardoor dit komt? Of is dit een wijziging in de KPN/Star settings? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer kan vooruitspoelen.

Op sommige commerciële zenders is vooruitspoelen niet toegestaan omdat mensen dan de reclame doorspoelen. 

Op Paramount kon je eerst nog wel de reclame doorspoelen, maar later niet meer.

Waarschijnlijk zal het bij Star ook gewijzigd zijn.

Als u het Opnemen-pakket hebt kunt u opgenomen programma’s wel doorspoelen, ​@stevenvdh.

Dit kan kloppen, ​@stevenvdh! Het is sinds kort niet meer toegestaan om vooruit te spoelen tijdens het terugkijken van programma's op STAR (kanaal 16). Het werkt nu eigenlijk precies hetzelfde zoals het op RTL 4 bijvoorbeeld ook werkt. Wil je toch vooruit kunnen spoelen? Dan is het Opnemen Pakket misschien iets voor jou. Opgenomen programma's kan je namelijk wel terug- en doorspoelen zoveel als je wilt.

Wat balen zeg, ik had het toen dit gepost is nog.. kom er nu pas achter dus sowieso deze week ineens hier ook gewijzigd. Wat een bs zeg. Maakt het alleen maar dat ik waarschijnlijk online ga kijken, als ik toch nergens meer iets mee kan en extra tijd kwijt ben door de ladingen reclame. Geen wonder dat steeds minder mensen tv nemen, allemaal duurder en je hebt er steeds minder aan.

Ik snap je punt, ​@Stevie_B. Het is alleen niet aan ons. De zender bepaalt zelf of het wel of niet mogelijk is om door te spoelen bij terugkijken. STAR had ons eerder wel de rechten gegeven, maar heeft nu bepaald dat doorspoelen tijdens terugkijken niet meer mag. Wij kunnen daar dan alleen gehoor aan geven.

Reageer