Skip to main content

ik heb het zelfde probleem kan mijn opnames niet bekijken en ook terug zien is niet mogelijk 

ik heb het hulpprogramma er op los gelaten en ook het contact uit de tv ontvanger los gekoppeld 30 sec gewacht weer aangesloten en even op het knopje bovenop gedrukt .

De ontvangst van het gewone programma is wel goed wat nu ?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

ik heb maar een tv in huis


Beste @am kloren, wat vervelend dit! Het heeft eerder wel gewerkt? En er is in de tussentijd niets veranderd? Welk type ontvanger heb je? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels verholpen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Ik help je er graag verder mee. 


bij mij is alles weer in orde ik heb uiteindelijk de KPN gebeld en met de hulp van een aardige jongen hebben we alles op fabriek instellingen gezet en toen was het probleem binnen 10 min verdwenen

dit  kan  ik iedereen aanraden gewoon de KPN bellen.


Fijn dat je zo tevreden bent over de dienstverlening van mijn collega, leuk om te horen! Via het forum kan het inderdaad even duren voordat je een reactie krijgt. Als je direct een gesprek wilt, kan je daarvoor inderdaad het beste bellen met ons gratis nummer 0800-0402 🙂.