Skip to main content

Kan sinds update niet meer opnemen en opgenomen programma’s bekijken. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. Heeft iemand een oplossing? Reeds de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas. 

Hallo @Soroni ,

Probeer eens uit te loggen en dan opnieuw inloggen met je abonnementsnummer en je pincode. 


Helaas ook niet. Volgens een medewerker van KPN die ik eerder aan de telefoon had lag het aan de laatste update. mij hoop dat ze er snel werk van maken, want dit is niet goed. 
 


Beste @Soroni, je maakt gebruik van de TV+ app? Welke opnames kan je niet meer inplannen/bekijken? Gaat dit om alle zenders of alleen bepaalde zenders? Het klopt namelijk dat je opnames van bijv. BBC First en VRT niet kunt bekijken en inplannen op de TV+ app. Hier wordt aan gewerkt. Als je je abonneert op de Product Updates, krijg je een mail zodra er een nieuwe update beschikbaar is.


Hoi Marcia,  het gaat om alle Duitse en Belgische zenders. Omdat we veel in het buitenland verblijven hebben we extra opnemen bij het abonnement genomen. Ik ga ervan uit dat KPN met een compensatie komt voor de weken dat wij niet konden en nog steeds niet kunnen opnemen. 
 


We werken er hard aan om dit opgelost te krijgen! Een compensatie komt er niet. Ik snap heel goed dat je hier niet op zit te wachten, maar voor nu heb ik geen ander nieuws 😞.


Reageer