Skip to main content

Hallo hoe kan het dat ik mijn zenderpakket al 3 weken niet kan wijzigen. Niet via Interactieve TV en niet via MijnKpn.  Bij inladen gegevens op Interactieve TV blijft hij steeds hangen. En bij inloggen via MijnKpn blijft hij hangen bij downloaden van de gegevens.  Al tweemaal telefonisch contact gehad met telefonische klantenservice om via die weg te vragen om Fox Sports pakket op te zeggen, bij de eerste telefoniste kon dat niet, ze gaf aan alleen mijn kpn compleet om te kunnen zetten naar Kpn Hussel, hetgeen ik zonder inzage van voorwaarden niet wil. Tweede keer gaf medewerker te kennen het pakket zo voor mij op te kunnen zeggen. Maar dat lukte op dat moment helaas niet vanwege een storing. Vindt het een vreemde gang van zaken. Lijkt er meer op dat ze mij het Hussel abonnement willen aansmeren dan dat ze een pakket willen wijzigen.  Kan iemand van KPN via deze weg reageren en mijn Fox Sports pakket uitschakelen . Mvg Vincent 

 

 

Hoi @Vjvr ,

Heb je volledige forumprofiel gevuld? Want dan een moderator het pakket voor jou over (laten) zetten. 

Goed dat je oplettend bent en niet zomaar ja zegt tegen KPN Hussel. 
 
Met KPN Hussel heb je namelijk geen gratis extra zenderpakket meer. 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Prima @Vjvr ,

Ik zie dat het forumprofiel nu gevuld is. Naar verwachting komt hier vandaag of morgen een moderator langs die voor jou het Fox Sports pakket kan laten omzetten naar het pluspakket. 


Heb al 5 keer contact gehad met verschillende mensen van KPN. Nu wordt er gezegd dat ik mijn zenderpakket niet kan wijzigen omdat het een oud abonnement betreft, kan nu alleen overstappen op KPN Hussel verder heb ik geen keus.  Vindt dit een zeer vreemde gang van zaken. Staat toch nergens in voorwaarden dat je  abonnement na verloop van tijd niet meer aan kan passen.  Wordt ook nergens gecommuniceerd.


@Vjvr 

Als jij inderdaad KPN Compleet hebt (en dat schrijf je), dan heb je wel degelijk de mogelijkheid om maandelijks te switchen tussen de twee gratis pakketten. (zie het overzicht hierboven...) 

 ze gaf aan alleen mijn kpn compleet om te kunnen zetten naar Kpn Hussel, hetgeen ik zonder inzage van voorwaarden niet wil. 

 

Ik verwacht dat een moderator dit voor jou goed kan nakijken.  Die moderator kan sowieso kijken of jij inderdaad KPN Compleet hebt. 


@Vjvr Welkom op het forum. Waarom het eerder niet gelukt is om je zenderpakket te wijzigen weet ik niet. Aangezien je inderdaad KPN Compleet hebt kun je wisselen van zenderpakket, dit zal ook niet zomaar en zonder aankondiging veranderen. Mij is het wel gelukt om het Pluspakket te wijzigen in Fox Sports en daarmee is de betaalde variant van Fox sports ook gelijk uitgezet. Mocht je in de toekomst weer terug willen wisselen dan zou je dit normaal gesproken zelf moeten kunnen wijzigen. Mocht dat nou niet lukken dan hoor ik het natuurlijk graag!


Super Rutger_ Bedankt voor je inmenging.  Ga het direct nakijken 

 


@Rutger_ kan nog steeds niet inloggen om mijn zenderpakket te wijzigen. Blijft constant hier op hangen. Mvg Vincent 

 


Is trouwens al 3 weken het probleem. Hetgeen hierboven afgebeeld staat. 


@Vjvr Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's van de desbetreffende dienst. Zij zullen dit uitzoeken! Zodra ik hier terugkoppeling op heb zal ik het hier laten weten. 


@Rutger_ super bedankt 


@Vjvr Ik heb gezien dat er terugkoppeling is gekomen vanuit de aangestuurde afdeling. Klopt het dat zij aangegeven hebben het probleem niet te kunnen oplossen? Bestaat het overigens nog? Anders ga ik namelijk uitzoeken of er een andere manier is om het op te lossen. 


@Rutger_ dank voor je terugkoppeling.  Ik kan nu wel inloggen op mijnpkn en ook via Interactieve tv in mijn menu. Dus volgens mij is het opgelost.