Skip to main content

Wij behoren tot de klanten die bij KPN overal achter aanhangen. We hebben dus als ontvangers een 2260 en een 2952. We zijn niet de enige er zijn er nu nog wel een heel flink aantal. Dat zal na de EK wel minder zijn, dat lost zich op met natuurlijk verloop zoals dat zo mooi heet.

Maar waarom worden we extra geplaagd. Als we per ongeluk zender 109 kiezen zien we alleen een zwart beeld en als we dan alleen het beeld uitzetten, loopt de KPN software vast en moet hij weer uit en aangezet worden, wat op deze trage ontvangers best lang duurt. Want hij blijft dan op 109 staan en dan loopt de software natuurlijk weer vast, dus je moet er echt bij blijven.  

Ik heb het nu maar op verborgen gezet, dat heb ik alles waar we overheen willen springen en sommige is al gedaan door KPN. Waarom is dit niet meteen door KPN gedaan. Het lijkt net of men ons wil pesten met dat zwarte beeld. 

 

 

Ik heb het nu maar op verborgen gezet,

Waarom is dit niet meteen door KPN gedaan.

Dat wou ik nou net voorstellen. Daar had kpn 'm ook gezet voor de HD ontvangers toen het kanaal er vóór het songfestival kwam (en daarna is gebleven). Want kanaal 109 werkt niet op de HD-ontvangers. Overigens loopt mijn 2952 daar niet op vast; kan dan gewoon naar andere zender. Maar hier ook 109 verborgen; je hebt er met de 2952 of 2260 toch niks aan.

Wel irritant dat je 'm in de app/website tv.kpn.com en ook in de app op de Smart-TV wel tegenkomt. Maar zorgt ook daar niet voor vastlopen.