Skip to main content

Bij mij is de HD-HDR kanaal ESPN-UHD op kanaal 694 zwart beeld. maar het geluid is er wel. Dit is op beide ontvangers. Een algemeen reset heeft niet geholpen. Heb zelf het 4k pakket en ben 1 week terug overgegaan naar TV+. De 2 andere zenders uit dit 4k pakket doen het wel. Misschien kan dit doorgeven worden aan het TVteam.

Bij mij is de HD-HDR kanaal ESPN-UHD op kanaal 694 zwart beeld. maar het geluid is er wel. Dit is op beide ontvangers. Een algemeen reset heeft niet geholpen. Heb zelf het 4k pakket en ben 1 week terug overgegaan naar TV+. De 2 andere zenders uit dit 4k pakket doen het wel. Misschien kan dit doorgeven worden aan het TVteam.

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Goedemiddag @hyllan en bedankt voor je bericht :)

We hebben het zelf ook even getest en lopen dan tegen hetzelfde issue aan. Ik ga dit meteen doorgeven aan het TV team en zodra ik iets meer weet, laat ik je dat via deze weg uiteraard weten! 

 


Hoi @hyllan, daar was ik al weer. Inmiddels heb ik ook al terugkoppeling ontvangen van het TV team; het issue is bekend en er wordt achter de schermen hard een oplossing hiervoor gewerkt!


@JanZ_ Bedankt voor de terugkoppeling. We wachten geduldig af tot het opgelost is.