Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe voeding voor mijn tv ontvanger willen bestellen en betalen, maar waarom is het zo moeilijk omdat gewoon online te doen. Kook nu al van irritatie, ben toch geen debiel dat ik eerst een heel kruisverhoor door moet ! Graag antwoord aub.

admin: eigen topic aangemaakt. 

Hoi @Kapotte voeding tv ontvanger . Jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat. Ik kan vast een nieuwe voeding/tuner voor je regelen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Hoeveel tuners heb jij in totaal? En welk type ? 


Beste Erwin,

 

Na wat omwegen kreeg ik jullie service nummer voor consumenten te pakken, 0800-0402 en is het probleem goed opgelost.

Misschien een idee dit nummer ergens duidelijker op de site te vermelden ipv allerlei spelletjes waar je eerst doorheen moet en een hoop tijd mee kwijt bent.


Allereerst ben ik blij dat het is opgelost.  Het nummer staat niet prominent in beeld omdat we uit ervaring weten dat veel vragen door de klant (met behulp van selfservice) zelfstandig opgelost kunnen worden. Op deze manier ontlasten we de telefonische ingang. Tot zover de theorie. 

Uiteraard herken ik jouw verhaal en ik weet ook dat dit behoorlijk storend kan zijn. Zeker als je een hele praktische vraag hebt die niet door het automatische systeem kan worden opgelost.

We zijn het nog aan het perfectioneren.

Voor toekomstige referentie: 0800 0402 → “Ik wil een mederwerker spreken”   Op die manier kom je altijd bij een medewerker van vlees en bloed. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Beste Erwin,

 

Wat had je nog graag willen horen dan ? Lijkt meer op verveling dit laatste bericht.

Ik kan je natuurlijk nog wel vertellen dat de medewerker die ik sprak mij een prachtige scartkabel heeft opgestuurd en dat de tweede medewerker die ik aan de telefoon kreeg het wel voor elkaar kreeg een voeding op te sturen en het probleem nu is opgelost.

 

Maar dat is net zo’n onzinnige informatie als jouw laatste bericht.

Fijn weekend en geniet van het mooie weer.