Skip to main content

Ik heb gisteren vrijdag om 10 uur in de ochtend gebeld, de gehele dag heb ik 4 medewerkers van KPN aan de lijn gehad en ik zit nog steeds met het probleem. Geen Wifi en TV

3 uur aan de telefoon gezeten omdat ze mij telkens wilden  uitleggen dat ik met hun het systeem moest doorlopen. Ik heb direct gezegd dit komt door de nieuwe wifi versterker waardoor de tv en wifi niet meer werkt. Heb zelf gevraagd stuur iemand ik betaal ervoor want ik ben zelfstandige en een dag vrij betekent voor mij de administratie doen. Dit was gisteren alleen mogelijk om een oude internet kabel van de pc na het modem te plaatsen en er dichtbij zitten.

Er werd mij van alles beloofd zoals binnen 24 uur wordt er contact met je opgenomen en nog niks gehoord. 2 de medewerker nam me niet serieus en de derde gooide me van de lijn en de vierde kon niks voor me doen omdat de 2de al zgn actie had ondernomen en niet meer een monteur kon inplannen.

Ik was zo woest en vind het schandalig hoe jullie dit probleem niet goed afhandelen. ik wacht nog steeds op een telefoon, heb alles gedaan wat ik moest doen en ben terug naar af.

Zodra ik een andere provider heb gevonden ben ik weg bij KPN

 

Dag @frankielin dat klinkt allemaal niet best zeg. Waardeloos dat het niet opgelost is. Goed dat je hier het verhaal verteld.  Er zijn forumleden genoeg die je graag helpen en als het een beetje meezit werkt alles weer snel. Ik hoop dat je reageert. 


hoi nou ik lees dat ik dus gelijk heb dat het aan de nieuwe modem V12 en de super wifi 2 ligt


Er zijn inderdaad  bij sommige mensen waar het niet goed werkt. Vaak heeft het toch te maken met de afstand tussen het modem en het wifipunt.  Hoe is bij jou de opstelling?


eenzelfde kamer 


Maar waarom dan een extra wifipunt? Trouwens heb je dit soort dingen in huis?

 


ja dat heb ik 2 stuks boven e1 en beneden  bij het modem, de derde heeft de monteur meegenomen en de wifi 2 geïnstalleerd. heb nog gezegd dat ik de derde wilde houden maar dat kon niet heeft die meegenomen . spijt heb ik nu achteraf ja


Begrijp ik het nou goed dat je de SuperWiFi's aangesloten hebt op die draadloze verbindingsets???


nee op het kastje van de tv wat dan kan dat niet?


3 uur aan de telefoon gezeten omdat ze mij telkens wilden  uitleggen dat ik met hun het systeem moest doorlopen. Ik heb direct gezegd dit komt door de nieuwe wifi versterker waardoor de tv en wifi niet meer werkt. Heb zelf gevraagd stuur iemand ik betaal ervoor want ik ben zelfstandige en een dag vrij betekent voor mij de administratie doen.

Ik weet het niet zeker. Maar volgens mij heeft KPN een enorm tekort aan monteurs. Daarom krijgt u denk ik niet zomaar een monteur voordat duidelijk is dat u al van alles zelf geprobeerd heeft. Ook niet als u er voor betaald. 


Van harte welkom op ons forum @frankielin

Ik lees dat het allemaal niet gladjes verlopen is, zowel je contact met de klantenservice als je tv en wifi. Dat is niet fijn. We denken hier ook graag met je mee. Hoe staat het er intussen voor, ben je verder gekomen? Zo niet, kan je preciezer uitleggen hoe je apparatuur thuis aangesloten is? Krijg je een foutmelding op de tv te zien en zo ja, welke? Op die manier maak je het ons hier makkelijker om je verder te helpen.

Ik vroeg me los van bovenstaande nog af of je een particulier of zakelijk abonnement hebt, aangezien je noemt dat je zelfstandige bent. Als je een particulier abonnement hebt nu, kan het voor in de toekomst misschien interessant zijn om eens te kijken naar KPN Zakelijk. Zeker als je je verbinding ook zakelijk gebruikt.