Ik heb gisteren vrijdag om 10 uur in de ochtend gebeld, de gehele dag heb ik 4 medewerkers van KPN aan de lijn gehad en ik zit nog steeds met het probleem. Geen Wifi en TV
3 uur aan de telefoon gezeten omdat ze mij telkens wilden uitleggen dat ik met hun het systeem moest doorlopen. Ik heb direct gezegd dit komt door de nieuwe wifi versterker waardoor de tv en wifi niet meer werkt. Heb zelf gevraagd stuur iemand ik betaal ervoor want ik ben zelfstandige en een dag vrij betekent voor mij de administratie doen. Dit was gisteren alleen mogelijk om een oude internet kabel van de pc na het modem te plaatsen en er dichtbij zitten.
Er werd mij van alles beloofd zoals binnen 24 uur wordt er contact met je opgenomen en nog niks gehoord. 2 de medewerker nam me niet serieus en de derde gooide me van de lijn en de vierde kon niks voor me doen omdat de 2de al zgn actie had ondernomen en niet meer een monteur kon inplannen.
Ik was zo woest en vind het schandalig hoe jullie dit probleem niet goed afhandelen. ik wacht nog steeds op een telefoon, heb alles gedaan wat ik moest doen en ben terug naar af.
Zodra ik een andere provider heb gevonden ben ik weg bij KPN