Skip to main content

Gisteren mijn thuis abonnement verlengt, nu zou ik ook de nieuwste tv ontvanger met bluetooth krijgen, maar lukte niet met bestellen want het was al naar 22.00 uur, dus volgende dag contact gehad met kpn zegt de medewerker deze krijgje want de oude ontvanger is niet kapot. Was ook niks mee te regelen, zegt al je weet hoe ik deze kan opsturen dan zeg je het maar. Pfffffffff 

Ik vind dat ze gewoon moeten nakomen wat ze mij aanbieden. 

Wat kan ik nu nog doen. 

Hoi @Hullie74, welkom op het forum. Wat zuur dat dit door een eerdere collega toegezegd is. 😕 Wij kunnen namelijk niet zomaar ontvangers omruilen als ze niet kapot zijn, ook niet bij het wijzigen van het abonnement op de vaste diensten. Daarnaast kunnen we niet kiezen welke ontvangers er opgestuurd worden, mocht een omruil wel nodig zijn. Is er een reden waarom je een andere ontvanger wilt? 


Helaas is dit bij alle providers zo.

Bij het verlengen krijg je geen nieuwe apparatuur of SD kaart bij verlengen Mobiele telefoon.

De providers lossen het meestal op met andere voordelen zodat klanten toch blijven en niet overstappen. 

Als je 4K kiest voor € 2,50 per maand extra, dan krijg je wel de nieuwe 5202, maar dan zit je wel (ik dacht een jaar) aan het abonnement vast. 


6 maanden volgens mij. Is dus 15 euro.


Beste Sanne_M,

Wat mij het meest stoort dat juilie de beloftes niet nakomen. En ik wou graag de nieuwe ontvanger met bluetooth omdat deze de bluetooth afstandsbediening heeft en wij geen tv meubel meer hebben zodat wij deze achter de tv kunnen ophangen. Dus als in een melding maak dat de bestaande ontvanger niet goed werkr dan wordt er wel eentje opgestuurd. Jullie lichten de klanten verkeerd in en komen niet een oplossing zeggen kan niet. Het is toch niet moeilijk om een ontvanger op te sturen. Konden jullie ook met de modem was ook geen probleem. 

 


Begrijp ik. Dank voor het uitleggen van de reden waarom je een bluetooth ontvanger wilde. Heb je toevallig de ZXV8001 ontvanger op dit moment? Zo ja, dan kun je een nieuwe afstandsbediening aanvragen die ook met bluetooth werkt op de ZXV8001 ontvanger. Mocht je een ander model ontvanger hebben, dan is bluetooth helaas niet mogelijk. Mocht je niet zeker weten welk model je hebt, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik het controleren.

Een ontvanger opsturen is wel moeilijk wanneer blijkt dat deze niet defect is.

Daarnaast kunnen we niet kiezen welke ontvangers er opgestuurd worden, mocht een omruil wel nodig zijn. 

De suggestie van Joop is ook een optie:

Als je 4K kiest voor € 2,50 per maand extra, dan krijg je wel de nieuwe 5202

Je zit dan inderdaad wel minimaal 6 maanden aan deze extra optie vast ter waarde van €15,-. Echter heb je dan wel de nieuwste ontvanger met bluetooth, die keuze is echter aan jou.


Sanne_M, ik heb mijn profiel zover het kon ingevuld. Ik hoop dat je wat voor me kunt regelen of anders voormij de 4k aanzetten met de nieuwe ontvanger met bluetooth afstandsbediening met een standaard korting van 2,50 per maand als vergoeding voor dit hele gedoe, heb gechat, gebeld en forum. Dan kosten het jullie maar 12x 2,50 = 30 euro aan korting hiervoor. 

Ik hoor wel wat je voormij kunt doen. 


Top. Je huidige ontvangers zijn helaas niet geschikt voor de bluetooth afstandsbediening, maar ik lees terug dat er beloftes niet zijn nagekomen in de notities van mijn collega's. Daarom stel ik inderdaad voor dat je het 4K pakket aanzet zodra de huidige wijziging geleverd is (3 september). Als je hier dan een bericht plaatst zodra je bevestiging hebt dat het 4K pakket in is gegaan zal ik de kosten hiervan voor 6 maanden vergoeden (€15,-). Je kan het pakket immers na 6 maanden weer opzeggen, de ontvangers hoef je dan niet te retourneren. 


Beste Sanne_M,

Bedankt voor je reactie en oplossing.

Ik zal een bericht plaatsen op het moment dat de 4k is ingegaan.


Afgesproken. Ik wacht je bericht af! 


Hallo Sanne_M, 

Ik heb 4k aangezet en krijg morgen de nieuwe tv ontvanger binnen en kan ik hem aansluiten. Hoop dat het werk en de bluetooth afstandsbediening erbij.

Dan zorg jij ervoor dat de 2,50 euro korting eraf gaat. 

Alvast bedankt. 

 


Super! Ik heb de vergoeding van €15,- ingevoerd, die wordt op de volgende factuur (of die daarna, als de volgende factuur al opgesteld is) in mindering gebracht. 🙂 Mochten de nieuwe ontvangers toch problemen geven, maak hier dan gerust een nieuw topic voor aan. Ik hoop dat je alles inmiddels binnen hebt en dat het soepel draait! 


Reageer