Skip to main content

Inmiddels zijn er veel streamingdiensten (zoals Netflix) rechtstreeks toegankelijk via het KPN-televisiemenu. Ik zou willen vragen of KPN ook HBO Max hier aan toe wil voegen. Het lijkt me een verbetering van het KPN-product en prettig voor HBO Max-kijkers. Is hier zicht op?

Dart zou zonde van de tijd voor de ontwikkeling zijn, omdat de naam HBO Max gaat verdwijnen en gaat samenvoegen met een andere streamingdienst discovery+


KPN kan dat niet doen. HBO moet zelf de app maken. En aangezien er grote veranderingen op stapel staat bij HBO volgens de link van @UHDFreak zal dat denk ik voorlopig nog niet gebeuren. 


Hoi @KWPr . Welkom op het forum.

Daar is niks over bekend en zal waarschijnlijk ook niet gebeuren vanwege de redenen die hierboven al benoemd zijn.


 

@KWPr 

Ik ben ook bang dat: Disney+, ViaPlay, HBO max, etc. geen app voor Lunix gaan maken.

En zij moeten de app maken.

KPN tv ontvanger werkt op Lunix.

Netflix heeft het wel gedaan.

 

Maar je kan natuurlijk altijd beter via de Smart TV kijken.

Je hebt dan wel de AB van de Smart tv nodig.

En als je 4K hebt (bij Disney+ standaard), zie je het meteen ook in 4K (mooi meegenomen toch).😉


We zijn toch niet afhankelijk van de ontvangers van providers??? Als we maar internet hebben toch? 

"Iets" wat je aan je tv kunt hangen.... € 32 tot € 89.

Of een smart-tv. 


We zijn toch niet afhankelijk van de ontvangers van providers??? Als we maar internet hebben toch? 

"Iets" wat je aan je tv kunt hangen.... € 32 tot € 89.

Of een smart-tv. 

 

@PeterG 

Helemaal met je eens.

Wij kijken altijd de streamingdiensten, YouTube, etc. via de app op de tv. (veel stabieler en nooit problemen).  Wel de AB van de tv nodig natuurlijk. 😉😊

Enige uitzondering op za. en zo. F1 op kanaal 225.😉

Via de KPN tv decoder alleen de tv zenders en de opgenomen programma's. 😉😊


De meeste smart, non-android tv's hebben toch al een belachelijke software support. Na enkele jaren kun je opnieuw op zoek,... 

Schaf een dedicated android tv based device en hang, koppel deze aan je tv toestel, zijn direct alle problemen opgelost. Wacht niet op kpn. 


@Erwin_  Toch wel bijzonder dat ik net dit bericht tegen kwam. 2e link is van de KPN site zelf.

 

KPN en HBO Max gaan samenwerken: abonnement verkoop en kijken via decoder

 

en

 

Binnenkort bij KPN Series, klassiekers en de nieuwste films bij HBO Max


Medewerkers worden lijkt mij ook pas geinformeerd als er een dienst bekend wordt. Dus het kan best zijn dat Erwin dit eerder deze week nog niet wist.

De beste stream/app ervaring blijft gewoon echt wel via een Android based streaming device. 

 


uhmmmm @UHDFreak en @JeroenB22 al op de KPN link alles goed doorgelezen, ben namelijk bang dat hier hetzelfde gaat gelden als bij ViaPlay, geen app op de KPN decoder maar simpel koppelverkoop van een abonnement, het gemak van alles op 1 factuur, zo hendig he.😱😱

 

Kijk op je tv

Kijk alles van HBO Max met de HBO Max app. Die vind je op je Smart TV. Of stream met Google Chromecast, Apple TV of game console.

 

Hier staat geen app op de STB bij.🙀🙀


Komt gewoon op in ieder geval de VIP5202


Bron????????

KPN zelf zegt er niks over, en Totaal TV verzint er wat bij als ik dat verhaal lees.

  • Op welke apparaten kan ik HBO Max kijken?
  • Je kijkt HBO Max met de HBO Max app. Daarmee kijk je waar en wanneer je wil op deze apparaten:
  • ● Smart tv (Samsung, LG of Android TV)
  • ● Chromecast of Apple TV
  • ● Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)
  • ● Smartphone of tablet (Android & iOS)
  • ● Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

Bron: ik draag in mijn vrije tijd een blauwe jurk en drink wat water uit een speciale fles Spa blauw😀

 

We gaan het vanzelf in september zien of ik dezelfde gave hebt als mijn zus uit Tiel of Totaal TV maar wat verzint. Zullen we een wedje leggen?
 


Ach Jarco, je hebt meer onzin verkondigd op Totaal TV, dus die blauwe jurk kan er wel bij, maar of je Bron vermelden of het is in mijn ogen duimzuigen, mijn bron say’s NO.

 


Nogmaals we gaan het vanzelf zien.


 


Wat wil je daar mee zeggen @wjb , De enige site waar vermeld word dat de app op de KPN decoder komt staat op TotaalTV, de site van Jarco Kriek, hier genaamd @TvG2016 

Ik lees in geen enkele statement van KPN of op hun site dat die app er komt, dus ja Jarco, we gaan het zien en jij wilt je bron niet prijsgeven, is toch dat blauwe Tielse jurkje of je hebt gelijk, september moet het gebeuren, dus 1 oktober weten we of je gelijk hebt.


Totaal TV is niet de site van Jarco Kriek maar van Veronica Publishing. En dit bedrijf is weer onderdeel van DPG Media. 
 
En wellicht moet je deze link ook maar eens lezen: https://www.telecompaper.com/nieuws/kpn-gaat-hbo-max-aanbieden-via-de-tv-ontvanger--1434144

Ik denk dat mijn blauwe jurk toch werkt.


Doornekamp33

Bron????????

KPN zelf zegt er niks over,

Bron kpn zelf 

https://www.overons.kpn/nieuws/hbo-max-en-kpn-kondigen-samenwerking-aan/

 


@PeterG, Het gaat @Doornekamp33 om het feit of er wel of niet een HBO app komt op de TV ontvangers. Daar zegt KPN zelf niets over.


Ik zag veel liever NPO Start (Extra) in de TV-ontvanger i.p.v. HBO. Weet zeker dat KPN daar heel veel klanten een groot plezier mee zou doen. En ja, ik weet het: de NPO heeft toch een goeie app?

Zeker, en ik heb een goede smart-TV en ook Chromecast, maar dat vergt veel meer handelingen en zeker twee AB's. Ouderen zijn daar vaak minder bedreven in en raken verstikt in allerlei menustructuren van meerdere apparaten. KPN, zet gewoon NPO Start op bijvoorbeeld 206, Simpel!!


Er is geen NPO Start app voor die linux doosjes (TV ontvangers).

Die zou dan dus ook ontwikkeld moeten worden en ik denk niet dat dat commercieel gezien echt interessant is voor KPN.


Wat ik begreep is er sinds kort toch een NPO Plus app op VIP5202?


Wat ik begreep is er sinds kort toch een NPO Plus app op VIP5202?

Niet in mijn VIP5202 helaas, en deze is up to date.

Toch vindt ik dat KPN voorrang zou moeten geven aan de Nederlandse Publieke Omroep i.p.v. de diverse buitenlandse commerciële  streaming diensten. 


Als HBO MAX niet op de tv ontvanger komt, vraag ik me af wat de meerwaarde is, dat je deze wel via de KPN app kunt bestellen.  Ik had hert bericht op totaal TV wel gelezen, maar niet de KPN site, wat ik beter wel had kunnen doen. Weer wat geleerd voor de volgende keer. 🤗

 

We zullen het vanzelf zien, ja ik niet, want heb alleen internet van KPN.