Skip to main content

Beste lezer, 

Ik wil met de ab van mijn homecinema set van Bose (520) mijn TV bedienen. Ik kan echter nergens de code van de Arris 5202 vinden. Kan iemand mij die vertellen? 

Hoi @jtjs ,

Heb je hier wat aan: PDF instellen Home Cinema set(klik om te downloaden) ?


Hoi @jtjs ,

Heb je hier wat aan: PDF instellen Home Cinema set(klik om te downloaden) ?

Hallo @martijn197108 , @jtjs vraagt het omgekeerde, hij/zij wil met de AB van de Bose de 5202 kunnen bedienen en dat kan niet en wordt ook niet ondersteund door KPN.

 


Je hebt gelijk,Zie het nu ook:)Ik was blijkbaar nog niet helemaal wakker:laughing:


Hallo @martijn197108 , @jtjs vraagt het omgekeerde, hij/zij wil met de AB van de Bose de 5202 kunnen bedienen en dat kan niet en wordt ook niet ondersteund door KPN.

 

En waarom zou de 5202 niet met de AB van de Bose (als die voorzien is van de juiste code) bediend kunnen worden?


Hallo @martijn197108 , @jtjs vraagt het omgekeerde, hij/zij wil met de AB van de Bose de 5202 kunnen bedienen en dat kan niet en wordt ook niet ondersteund door KPN.

 

En waarom zou de 5202 niet met de AB van de Bose (als die voorzien is van de juiste code) bediend kunnen worden?

Het zal misschien wel kunnen, maar als het niet werkt moet je niet bij KPN aankloppen omdat KPN dit niet ondersteunt. KPN ondersteunt alléén de decoder-AB om in testellen op andere apparaten en niet andersom.


Voor de 520 zie ik in de handleiding e.e.a. over bedienen van televisies en settopboxen maar echt helder vind ik het niet. Zie van af pagina Dutch-15.

De afst.bed. van de Bose 3-2-1 kan ahgi wél ingesteld worden voor een kpn ontvanger. Die Bose ab werkt met IR dus er moet wel een zichtlijn naar de ontvanger zijn; ook bij de 5202.

Zie bladzijde 32 van de gebruikershandleiding van de Bose 3-2-1. En de codes van Motorola (!) onder CBL (cable) op pagina A-16.

Een kennis van mij gebruikte zijn Bose 3-2-1 afst.bed. voor zijn Arris vip2952.

Laat je nog even weten of het lukt?


@jtjs 

Ik ken het bose systeem niet 

Maar bij het koppelen kun je type arris vip2952 gebruiken

Ik gebruik dit type om mijn Sony afstandsbediening te koppelen op de vip5202 

Dit werkt dan met infrarood 

Zoals @PeterG al aan geeft moet de ontvanger wel een zichtlijn hebben met de afstandsbediening 


Voor de 520 zie ik in de handleiding e.e.a. over bedienen van televisies en settopboxen maar echt helder vind ik het niet. Zie van af pagina Dutch-15.

De afst.bed. van de Bose 3-2-1 kan ahgi wél ingesteld worden voor een kpn ontvanger. Die Bose ab werkt met IR dus er moet wel een zichtlijn naar de ontvanger zijn; ook bij de 5202.

Zie bladzijde 32 van de gebruikershandleiding van de Bose 3-2-1. En de codes van Motorola (!) onder CBL (cable) op pagina A-16.

Een kennis van mij gebruikte zijn Bose 3-2-1 afst.bed. voor zijn Arris vip2952.

Laat je nog even weten of het lukt?

Beste Peter,

Ik weet wel hoe ik moet koppelen en dat ik codes moet gebruiken en waar ik het kan vinden. De code van de Arris vip5202 is echter nergens te vinden. Daar zit het probleem. De code voor Motorola (0504) werkt in ieder geval niet bij mij.


@jtjs 

Probeer eens de codes van de 

Vip1853 of hmb2260 of vip2952 de laatste gebruik ik bij mijn sony tv afstandsbediening

Het infrarood signaal is op alle ontvangers hetzelfde

Bij de vip5202 die met de bijgeleverde  bluetooth afstandsbediening werkt kan ook via infrarood werken 


@jtjs

Probeer eens de codes van de 

Vip1853 of hmb2260 of vip2952 de laatste gebruik ik bij mijn sony tv afstandsbediening

Het infrarood signaal is op alle ontvangers hetzelfde

Bij de vip5202 die met de bijgeleverde  bluetooth afstandsbediening werkt kan ook via infrarood werken 

Beste Peter, 

Kun jij me aangeven wat de codes van deze apparaten zijn? Ze staan niet in mijn document. Of zijn de 4 cijfers de betreffende code?


Die vier cijfers zijn de typenummers.

De IR van álle kpn ontvangers is hetzelfde. Het maakt dus niet uit voor welk type je je Bose ab instelt. Er moet wel zichtlijn zijn van je Bose ab naar je Arris vip5202 want die Bose ab werkt alleen met IR naar de ontvanger. Die is niet BT te koppelen.

Ontvangers van kpn waarvoor de IR codes dus gewoon werken

De Motorola vip1960, vip1963, vip1853
Arcadyan hmb2260
ZTE zxv8001
Arris vip2952 (V2), vip5202

Uit de gebruiksaanwijzing begrijp ik wel dat je andere apparaten ook met de Bose ab van je 520 zou moeten kunnen bedienen. Maar heb 'm helemaal doorgespit maar hoe …. dat vind ik er nergens. Het houd voor mij hier dan ook een beetje op helaas.


@jtjs 

ik weet niet of ik de goede code heb maar proberen kan altijd

Arris code 4776