Skip to main content

Hallo 

Ik las dat je codes kan zoeken voor koppelen van de afstandsbediening. 

Ik zoek een code van voor een 

Jvc met serie nummer IRC81464    classic

Wie weet waar ik dit kan vinden.

 

Bvd .Rik

 

Kijk hier eens voor de instel stappen en hier voor meer codes. 


Goedenavond @RikRikken, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op onze website kan je vinden hoe je jouw afstandsbediening kan instellen. Voor de JVC heb ik een aantal codes gevonden, maar kijk even op de website welke afstandsbediening je hebt en welke stappen je moet doorlopen.

 


Deze codes had ik al gevonden maar werken niet.

Maar er zouden ook nog andere codens zijn.

 


Hi @RikRikken. Heb je ook op de 2e “hier” geklikt in het bericht van @Anneke-Anna? Daar staat ook nog een lijst, met een instructie. Je hebt de witte AB met de zwarte onderkant neem ik aan?


@RikRikken, is het inmiddels gelukt met je afstandsbediening?


Helaas niet de bekende codes geprobeert.

Maar ik las ergens dat je speciaal op toestel code kon vinden maar waar?

Maarja moet me schoonmoeder helaas maar met 2 afstandsbedieningen werken.


@RikRikken op onze website. Maar heb net even getest, op het serienummer zijn geen speciale codes. Kan je aangeven welke afstandsbediening je hebt? Dat kan je zien via deze website: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Hoi Susan

Het is voor een

Jvc met serie nummer IRC81464    classic

 

Mvg rik


Maar om welke AB gaat het precies? Er zijn meerdere in omloop namelijk. :)


Deze kpn koppelen met eenJVR     IRC 81464

Is dat mogelijk?


Codes JVC, welke voor jouw schoonmoeders specifieke model werkt moet je uitproberen:
005
045
188
194
309
310
328
402
547

Stappen:
1. Bovenstaand de codes voor JVC.
2. Druk de Source-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en AV-knop.
Werkt 't bij stap 4 niet, ga dan weer v.a. 1 met de volgende code.


@RikRikken, precies wat Peter hierboven zegt :slight_smile:  Heb jij, of je schoonmoeder, dit al kunnen uitproberen?


Peter  susan.

Zoals jullie in de commentaren kunnen lezen zijn deze codes al meerdere keren door gegeven en ook geprobeerd .

Maar er zijn volgens zeggen nog andere codes te zijn ,maar ik geef de moet op ze werk maar met 2 afstandsbedieningen ipv 1.

Bedankt voor jullie hulp.

 


Reageer