Beste mensen.
Ik krijg mijn afstandsbediening niet gekoppeld aan mijn Nokia 4300B tv. Heb alle codes geprobeerd, nieuwe afstandsbediening ontvangen, weer alle codes geprobeerd en helaas geen koppeling. Weet iemand raad?
Beste mensen.
Ik krijg mijn afstandsbediening niet gekoppeld aan mijn Nokia 4300B tv. Heb alle codes geprobeerd, nieuwe afstandsbediening ontvangen, weer alle codes geprobeerd en helaas geen koppeling. Weet iemand raad?
Hallo
Â
Welke afstandsbediening(en) heb je?
Je kan de verschillende types hier vinden: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm
Hoi GeSP.
Ik heb die op het 2e plaatje dus helemaal wit met aan de bovenkant een klein zwart stukje. Deze heb ik ook aangeklikt in het menu van kpn om bij de codes te komen...
Volgens mij zou die het moeten doen met die TV of type B zou net weer andere codes moeten gebruiken.
Deze afstandsbediening kan je ook resetten volgens een andere post die ik gelezen heb, misschien dat het helpt om dat eerst even doen en dan nogmaals de codes 1 voor 1 proberen dus: 022Â 079Â 113Â 120Â 171Â 197Â 216Â 309Â 312Â 317Â 398 en 662.
Je reset 'm door de rode en blauwe toets op de afstandsbediening tegelijkertijd in te drukken en 3 seconden vast te houden. Als het ledje rood wordt, druk je op OK.Â
Dankjewel voor je hulp, helaas na alles gedaan te hebben nog steeds geen koppeling. Ik zal het moeten blijven doen met 2 afstandsbedieningen…
Groetjes!Â
Dankjewel voor je hulp, helaas na alles gedaan te hebben nog steeds geen koppeling. Ik zal het moeten blijven doen met 2 afstandsbedieningen…
Groetjes!Â
Hallo
Succes.
Â
Beste
Â
Â
Hoi Marcia.Â
Ik wil juist de tv aan en uit kunnen zetten etc. met de kpn ab, geen andere gekke dingen dus. Maar zelfs dit wil niet ondanks alle toegepaste tips en adviezen. Geen koppeling helaas!
Wel bedankt voor je reactie.Â
Als je ook de stappen met de snelcode hebt doorlopen, dan zit er inderdaad niets anders op om ze toch allebei te gebruiken helaas!:
Â
Als het met de driecijferige codes niet lukt, dan kun je ook snelcode 20 proberen. Dit werkt als volgt:
Hoi
De code 005 valt ook nog te proberen, die werkt namelijk op veel tv's.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.