Skip to main content

In week 42 hadden wij storing op de tv. Beeld haperde. Er waren geen storingen in de buurt bekend. Een monteur laten komen op zaterdag 17 oktober. Onze experiabox bleek al heel oud. Dus deze is vervangen. Later bleek dat het probleem niet bij ons binnen lag, maar een kabel buiten die eerder door straat werkzaamheden was beschadigd. Mijn buurman bleek dezelfde klachten te hebben. Hij had KPN ook al ingelicht hoorde ik later.

De kabel buiten is vervangen waardoor alle storingen nu zijn opgelost. Ik vind dan ook dat de kosten voor de monteur wat 50 euro bedraagt niet terecht zijn. Dit bedrag zou automatisch worden afgeschreven.

Graag uw reactie 

Mvg Wneeft 

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Wneeft, welkom op ons forum!

Goed dat je even contact opneemt, want ik kan me voorstellen dat je deze kosten graag terug zou willen hebben nu is gebleken dat jij niet de enige met problemen was. Ik kijk graag voor je na wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.