Skip to main content

iemand een idee,

 

ik probeer boven mijn 2de kpn box te instaleren, alleen moet nu eerst die afstandsbediening koppelen door 7 en 9 tegelijk ingedrukt te houden tot dat er een blauw lampje brand.

dat doe ik maar er gebeurd helemaal niks daarna gaat dat blauwe lampje knipperen.

 

ik kan nu niks want de afstandsbediening moet eerst gekoppeld worden voor dat je verder kan

Je probeert 2de box te installeren, hoe heb je de eerste box geïnstalleerd en gekoppeld?


die heb ik beneden staan verbonden met een ethernet kabel. 

 

gekoppeld op de manier wat ie aangeeft in het begin scherm 7 en 9 ingedrukt houden.

 

 


Je probeert 2de box te installeren, hoe heb je de eerste box geïnstalleerd en gekoppeld?

7+9 knippert 2x rood daarna knop doorspoelen 

Volume controleren +- daarna op ok


dan kom ik niet verder dan dat menu waarop die uitlegd hoe ik mijn afstandsbediening kan koppelen met de mediabox 


alles geprobeerd maar kom niet verder


Kastje beneden is gelukt om te koppelen met afstandsbediening. 

Probeer nu  afstandsbediening 2 met kastje beneden te koppelen en afstandsbediening 1 met kastje boven 


helaas ook dit werkt niet


@Seye Is het nog gelukt met het koppelen? Het gaat dus daadwerkelijk om een KPN+ Box die je in gebruik hebt? Je zou anders ook eens kunnen kijken in: De afstandsbediening van de KPN TV+ Box.


@Seye Is het nog gelukt met het koppelen? Het gaat dus daadwerkelijk om een KPN+ Box die je in gebruik hebt? Je zou anders ook eens kunnen kijken in: De afstandsbediening van de KPN TV+ Box.

 

het is helaas nog steeds niet gelukt. gister naar de klanten service gebeld die weten het ook niet, ze zouden me nog terug bellen.

 

gekke is als ik beneden de ab probeer te koppelen lukt het wel, en als ik ze dan weer ontkoppel en probeer beide boven op de andere mediabox dan doen ze het niet.

 

ik denk dat het aan de mediabox zelf ligt.


@Seye Is het nog gelukt met het koppelen? Het gaat dus daadwerkelijk om een KPN+ Box die je in gebruik hebt? Je zou anders ook eens kunnen kijken in: De afstandsbediening van de KPN TV+ Box.

 

het is helaas nog steeds niet gelukt. gister naar de klanten service gebeld die weten het ook niet, ze zouden me nog terug bellen.

 

gekke is als ik beneden de ab probeer te koppelen lukt het wel, en als ik ze dan weer ontkoppel en probeer beide boven op de andere mediabox dan doen ze het niet.

 

ik denk dat het aan de mediabox zelf ligt.

kpn box terugsturen inclusief afstandsbediening en een nieuwe aanvragen  ivm een defect in het systeem..

Nadat kpn afstandsbediening is gekoppeld met tv ontvanger (beneden) is handig om daarna Tv afstandsbediening te koppelen met Tv ontvanger.

Een Tv afstandsbediening kan kpn box volledig bedienen, een kpn afstandsbediening kan Tv alleen aan/uit en volume regelen.