Skip to main content

Bij de keuze voor een nieuwe televisie hebben wij dit weekend gekozen voor een Samsung, vanwege het gebruik van de app zodat we het kastje niet meer nodig hebben. 
TV kijken gaat prima, alleen bij uitzending gemist, opnames terugkijken etc. bevriest het beeld steeds. Wij gebruiken overigens de V10 experia box

Wanneer zou dit probleem opgelost worden?

Beste @Vipser 

Ik zal als ik jou was wel de tv ontvanger houden, want daar kun je veel meer mee. Want hieronder zie je de plus en de minpunten van de app:
 

Functies app op TV:

  • Ietsje mindere beeldkwaliteit; m’n opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)
  • Geen Duitse Zenders (ook die van Duits pakket niet)
  • Geen betaalde content huren (dit kan ook niet via de tablet en smartphone)
  • Terugkijken bij minder zenders beschikbaar (o.a. SBS9)
  • Geen teletekst
  • en dus ook geen 888 ondertiteling; ook niet anderszins ondertiteling voor gehoorproblemen
  • Geen regionale zenders/lokale tv-zender
  • Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)
  • Geen radiozenders
  • Uiteraard ook geen apps binnen de app (Netflix, Amazon, Youtube en verder wat onder Apps op TV in de decoder zit)

Hoi @Vipser en welkom op het forum! De app werkt inderdaad nog niet volledig foutloos, maar je kunt de app opnieuw op de TV installeren. In veel gevallen wil dat nog wel eens helpen. 🙂

Mocht dit niet voor de oplossing zorgen, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met de naam en geboortedatum van de contractant en je adresgegevens? Ook hoor ik graag welk type Samsung Smart TV je precies gebruikt.


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer