Skip to main content

Goedendag,


Afgelopen zondag heb ik het plus pakket gewisseld voor fox sports. Ik heb dit gedaan op het interactieve tv kastje. Momenteel is het nog niet geregeld waar het binnen 15 minuten geregeld zou moeten zijn. Via Facebook messenger al contact gehad maar daar reageren jullie na 1 reactie niet meer en nu krijg ik de melding dat jullie helemaal niet reageren daarop.

Als ik nu het menu open staat er in behandeling, kan 10 minuten duren, en ik kan ook niets wijzigen. Heb het kastje al van de stroom gehad en al maar nog steeds geen resultaat.

 

Ik zou graag Fox Sports willen gebruiken als mijn gratis zender pakket en wil dat ook vandaag nog geregeld hebben aangezien daar vanavond weer mooie wedstrijden op uitgezonden worden.

 

Alvast bedankt.

Steven​​​​

Allereerst excuses voor mijn late reactie Steven​​​​! Normaal loopt een wissel van een zenderpakket behoorlijk snel door. Erg zuur dat het dan ook zo lang moet duren. Hopelijk heb je de wedstrijden nog wel kunnen zien. Mocht het pakket onverhoopt nog niet werken, zet dan nog je gegevens in je profiel en geef hier een seintje als dat is gebeurd zodat ik met je mee kan kijken.


Reageer