Skip to main content

Dag ben al 14 dagen bezig om mijn kpn draadloze verbindingsset terug te krijgen per ongeluk meegestuurd met het omruilen van de Motorola bakjes. Tig keer gebeld met steeds de belofte dat ze de netwerkstekkers terug zouden sturen? Zelfs dat er emailcontact zou zijn wat de status is van de terugzending. Heb ze nog steeds niet dus geen tv. Er was een kpn medewerker die zij dan kijk je maar op je telefoonscherm. Heb altijd alles van de KPN gehad breed pakket. Maar blijkt geenbtrouwbaar bedrijf te zijn diep teleurgesteld. Nou denkt u wat een dommigheid om de netwerkstekers DVS 650 mee te sturen bij de omruil maar ik heb van tevoren nog gebeld of deze ook mee moesten. Later hoorde ik dat ze van mijzelf zijn en ook heb betaald. Denk als je de stekkers net meer kunt vinden ervoor zorgen dat ik een nieuwe krijg. Wil zelfs wel meebetalen. heb het wel gehad met de kpn.

 

U zegt het zelf al. Een beetje dom:wink: Ik hoop dat u uw adresgegevens bijgesloten heeft want anders komen ze echt nooit terug ben ik bang. 


Nou denkt u wat een dommigheid om de netwerkstekers DVS 650 mee te sturen bij de omruil maar ik heb van tevoren nog gebeld of deze ook mee moesten. Later hoorde ik dat ze van mijzelf zijn en ook heb betaald. 

Nou ja, ik wil niet zeggen dat je dom bent. Maar hoe het dan mogelijk is dat je iets wat van jou is op gaat sturen terwijl je er zelf voor hebt betaald weet ik ook niet. Normaal gesproken zou je je naam- en adresgegevens bijgesloten hebben, maar daar durf ik nu niet mee vanuit te gaan :)


Nou ja dom heb eerst van tevoren gebeld of ik ook de witte stekkers moest meesturen.

Daar werd ja op geantwoord en je kunt pas omruilen als je eigen hebt ingeleverd dan krijg je de nieuwe mee. Ik heb de trac en trace nummer doorgegeven. Mijn probleem is dat alle telefoonmedewerkers mooie sier maken en beloven maar er niets gebeurd.


Nou ja dom heb eerst van tevoren gebeld of ik ook de witte stekkers moest meesturen.

Je gaat toch geen dingen meesturen die van jezelf zijn? Ook niet als dat “moet”…..


Hoi @Charlie17, zo te horen heb je met de beste bedoeling de apparatuur omgeruild al heb je teveel naar ons toegestuurd. Ik wil hier graag voor je achteraan gaan, zodat je snel weer je kastjes hebt. Kun je misschien tijdelijk een kabel aansluiten zodat je wel gewoon verbinding hebt? 
Je mag je postcode, huisnummer, Track&Trace code wel even invullen in je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd. Dan kijk ik met je mee. 


Hi @Charlie17 Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het natuurlijk graag. :hugging:


Reageer