Skip to main content

Ik kom er maar niet uit: 
Ik wil mijn kpn 4k kastje aansluiten op de Denon versterker teneinde het geluid van de tv over de externe boxen te kunnen laten lopen.
Ik krijg er geluid uit, maar ik moet wel steeds handmatig naar die source gaan, omdat de Denon opstart op een andere source.
Tevens wil ik ook mijn gsm koppelen aan de Denon zodat ik muziek op de versterker kan afspelen via mijn gsm of tablet. Alleen als ik Youtube bijvoorbeeld kies, dan krijg ik er geen geluid uit. 
Heeft iemand een idee hoe ik eea juist dien aan te sluiten? Ik heb een Samsung 4k TV met diverse ingangen waaronder ook ARC.
Het liefste wil ik alles terugzetten op fabrieksinstellingen en dan stap voor stap opnieuw installeren.
Alvast heel hartelijk dank

Hi Polario, welkom op het forum. 

Als het puur om het geluid gaat kun je de televisie via een digitale kabel/SPDIF op de Denon aansluiten. Dan worden alle apparaten die op de tv aangesloten zijn doorgelust naar de Denon. Wat het opstarten op een andere source betreft, dit zul je moeten nakijken in de handleiding of er een andere source als standaard ingesteld kan worden. Zelf merk ik met een Yamaha receiver en daarmee het wel, maar het verschilt dus per apparaat. 

 

Tevens wil ik ook mijn gsm koppelen aan de Denon zodat ik muziek op de versterker kan afspelen via mijn gsm of tablet. Alleen als ik Youtube bijvoorbeeld kies, dan krijg ik er geen geluid uit. 
 

De vraag is hoe jij je mobiele telefoon verbindt met de Denon. Gaat dit via Bluetooth? 


Polario, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.