Skip to main content

Beste lezers, 

Sinds een aantal dagen heb ik thuis geen beeld en geen geluid meer op alle commerciële zenders(vanaf RTL4). Als ik naar een van deze zender overschakel, zie ik wel de blauwe informatie balk. Echter, ik heb geen geluid, zwart beeld en geen foutmelding in beeld op de zenders. Op NPO 1, 2 en 3 heb ik geen probleem. Dit probleem heb ik ook met de radio zenders, de publieke zenders kan ik zonder problemen luisteren. Maar op de commerciële zenders ontvang ik geen geluid. Deze problemen zij ontstaan van het een op het andere moment, niks veranderd kwa apparatuur en kabels. 
 

Zelf heb ik al de volgende stappen al geprobeerd om dit probleem op te lossen:

  • Mijn Experia Box V8 gereset
  • Mijn TV-ontvanger gereset 
  • De TV-ontvanger aangesloten op mijn televisie met een andere HDMI kabel 
  • De TV-ontvanger aangesloten op mijn Experia Box V8 met een andere ethernetkabel.
  • De software van mijn televisie geüpdate. 

Heeft iemand hier een oplossing voor? 

@SvendDH Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. 
Je hebt naar mijn idee alle handelingen die je hebt kunnen doen al gedaan. 
Ik wil graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Heb je trouwens 1 tv-ontvanger of meerdere? Zo ja, heeft de andere ontvanger hetzelfde probleem?


@SvendDH Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je het probleem hebt kunnen oplossen via een ander kanaal. Als ik nog iets voor je kan doen, je weet me te vinden. 


Reageer