Skip to main content

In mei jl. had ik de mogelijkheid om KPNprovider te verlaten maar ze hebben me nog een jaar binnen weten te houden.

De personeelsleden worden er met bosjes en een zak met geld UITGE****** en de kennis en klantvriendelijkheid is verdwenen.

Bij aanvang van de voetbalcompetitie 2020/2021 heeft het bij KPN minimaal 2 weken en veel telefoontjes geduurd voordat ze het pakket Foxsports hadden toegevoegd en pas toen kreeg ik een dame aan de telefoon die simpelweg zei “dat gaat mij wel lukken” en binnen enkele minuten kon ik het programma gebruiken. Andere colega’s moesten het aan hun superieuren doorgeven omdat ze o.a. zelf niet geautoriseerd waren. Ik zou bijv. diverse keren teruggebeld worden, nou ho maar!!!
Dat de interactieve TV-gids bijna niet vooruitkomt kan provider KPN geen REET schelen. Het ******* betaald en ze kunnen ver de ****** genieten.

 

Ga zo door KPN en al zijn er nu geruchten, straks zal je wel overgenomen moeten worden. EEN BREVET VAN ONVERMOGEN VALT JULLIE TEN DEEL.

 

*Admin edit: je mening uiten is uiteraard prima, let echter wel op de woorden die je gebruik. Kwestie van fatsoen. 

Hoi @nigel7 
 


Dat de interactieve TV-gids bijna niet vooruitkomt kan provider KPN geen ** schelen. Het *** betaald en ze kunnen ver de *** genieten.

Het eerste.
Ik snap het groene onderstreepte niet zo goed, hoezo genieten.
Het tweede.
"Het ***” Bent u dat dan ?

T****g daarentegen ken ik wel, je zou het maar hebben.

Admin: voor de consistentie het herhalen van de betreffende woorden ook even verwijderd. 


Ik vind het jammer dat je zo negatief kijkt naar ons als provider @nigel7. Ik kan heel goed begrijpen dat frustraties oplopen wanneer zaken niet gaan zoals ze horen te gaan. Bijvoorbeeld nu met het tv-menu. Dat is inderdaad nog niet op orde en daar balen we zelf ook van. Omdat dit ons juist wel veel kan schelen zijn we druk bezig met het herstellen van de huidige problemen. Bijvoorbeeld met het vastlopen en herstarten van ontvangers en problemen met Terugkijken en opnames. Sommige problemen zijn al verholpen gelukkig. Voor andere zaken zullen we helaas nog iets langer moeten wachten voordat de experts een oplossing hebben gevonden. Mijn excuses daarvoor. 

Ik hoop dat je ondanks de contacten in het verleden en de huidige problemen met interactieve tv toch positief vooruit kan kijken. Het zou zonde zijn om in deze emoties te blijven hangen. Mocht ik iets voor je kunnen doen om je vertrouwen weer terug te krijgen, dan hoor ik het graag.  


Reageer