Skip to main content

Er zijn al honderden topics hier over gestart, maar ik probeer het ook nog maar eens 😀.

Maak gebruik van KPN iTV app v 2.10.36 op mijn LG OLED65C16LA.

Voordat de standaard reactie komen, je kan beter een losse settopbox nemen. Ik maak gebruik van de app omdat ik geen extra kastje wil op de slaapkamer, ja ik weet dat het beeld mooier kan, maar het is prima voor mij zo.
Verder heb ik ook geen zin om extra te gaan betalen voor een Settopbox.

Alle zenders haperen continu enorm veel. Mijn gevoel is dat het op momenten dat veel mensen TV kijken ook erger is (vermoedelijk capaciteitsprobleem aan de backend)

TV is bedraad verbonden en alle andere streaming apps die je kan bedenken hebben er totaal geen last van.

App is al meerder malen opnieuw geïnstalleerd.

Hoi @Nisof, je bent niet de eerste op dit gebied inderdaad. Hopelijk valt het bij jou ook op te lossen. 

Het is zo ineens gekomen? 

Je hebt al opnieuw geïnstalleerd, maar zonde succes. 

Het is nog een Beta, product, dus nog geen volwaardige vervanger, maar daar ben je van bewust. 

In ieder geval heb ik melding voor je gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan kijken of ze nog wat kunnen betekenen hier in. Hoor graag als er contact is geweest. 


Is eigenlijk wel altijd zo geweest, maar het is met vlagen erger en minder erger.
Soms is het echt onkijkbaar


Binnen 3 werkdagen neemt de Technische Dienst contact met je op om te kijken naar het probleem. 


Hoi Bart,

Hartelijk dank.

Kan het ook naar volgende week worden gezet 🙂 zit momenteel in het buitenland.


Ik zie dat je dat al afgesproken hebt met mijn collega. 🙂 Fijne tijd nog in het buitenland.Â