Skip to main content

Hoe kan ik de ‘arris’ kastjes uit mijn abbonoment verwijderen, ik heb onlangs nieuwe gehad en toen ik bij de laatste mijn abbonoment gegevens in wou vullen accepteerde die deze niet omdat er te veel aangemeld zijn.

U heeft zelf tv ontvangers uit uw abonnement verwijderd? Hoe heeft u dat gedaan? Terug gestuurd naar KPN? En nu weer ontvangers bij besteld? 


heb er 2 omgeruild. krijg de 2e nieuwe alleen niet ingelogd.


heb er 2 omgeruild. krijg de 2e nieuwe alleen niet ingelogd.

Hallo @labije , dan moet KPN die andere 2 oude even afmelden, zodat je weer ruimte hebt om de nieuwe aan te melden.

 


hoe doe ik dat?

 


heb er 2 omgeruild. krijg de 2e nieuwe alleen niet ingelogd.

Welke heeft u nu dan? Arris kastjes zijn helemaal niet verouderd volgens mij. Die je heel niet omruilen dacht ik.


hoe doe ik dat?

 

Wachten tot een KPN medewerker hier op het forum reageert. Zelf kan je daar niets aan doen. Je kunt eventueel ook bellen naar 0800 0402.


@labije2 Welkom op het forum. 

Ik weet niet of je ondertussen al contact hebt gehad met mijn collega's.

Mocht dit nog niet het geval zijn geweest, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken dit voor je in orde maken. 


@labije2 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!