Skip to main content

Ik lees dat je op de app van KPN iTV kan instellen welke beeldkwaliteit je wilt voor WiFi en 3G/4G. Maar ik kan in mijn app nergens die instelling terugvinden. Is die nog wel beschikbaar in de App?

 

Welkom op het forum @JacLi! Je kan dit wijzigen dor binnen de app rechts onderin te kiezen voor “Profiel” en hierna naar “Instellingen” en dan naar “Beeldkwaliteit”. Hier kan je alles naar je persoonlijke voorkeuren aanpassen! :relaxed: Laat je nog even weten of het hiermee gelukt is?


Als ik het goed begrepen heb dan is die instelling er niet meer in de iTV app op iOS.

Nog wel in de iTV app op Android.


Ik heb de gehele app doorzocht en ook met name bij de instellingen gezocht maar daar vind ik helemaal niets mbt beeldkwaliteit. Het betreft idd de IOS app. Dus KPN moet die IOS app nog aanpassen zodat die functionaliteit gelijk wordt aan de android app.. Anders gebruik je wel heel veel data van je bundel als je iTV kijkt.


Ik heb de gehele app doorzocht en ook met name bij de instellingen gezocht maar daar vind ik helemaal niets mbt beeldkwaliteit. Het betreft idd de IOS app. Dus KPN moet die IOS app nog aanpassen zodat die functionaliteit gelijk wordt aan de android app.. Anders gebruik je wel heel veel data van je bundel als je iTV kijkt.

Ik ben bang dat het juist precies de andere kant op gaat. Die optie is immers uit de iOS versie van de app verwijderd en het zou me niets verbazen als dat in de Android app ook gaat gebeuren.


wjb schreef: Die optie is immers uit de iOS versie van de app verwijderd en het zou me niets verbazen als dat in de Android app ook gaat gebeuren.

Ik hoop toch écht van niet. Dan ben ik zo door m'n bundel heen.

Bovendien werken diverse zenders en opnamen momenteel alléén in de laagste snelheid. Wat hoger en het zijn 3 beelden per seconde, niet om aan te zien.


wjb schreef: Die optie is immers uit de iOS versie van de app verwijderd en het zou me niets verbazen als dat in de Android app ook gaat gebeuren.

Ik hoop toch écht van niet. Dan ben ik zo door m'n bundel heen.

Bovendien werken diverse zenders en opnamen momenteel alléén in de laagste snelheid. Wat hoger en het zijn 3 beelden per seconde, niet om aan te zien.

Ik weet wel dat de optie bewust is verwijderd uit de iOS app. Bron.

En dit bericht uit hetzelfde topic is ook zorgwekkend. Als het overigens waar is wat daar staat dan zou ik me echt afvragen hoe het kan dat Apple zo'n enorme macht mag hebben. Het sterkt mij in ieder geval weer in mijn aversie tegen alles wat van Apple is.

Bij welke zenders ervaar je die 3 beelden per seconde?


@wjb 

Als het overigens waar is wat daar staat dan zou ik me echt afvragen hoe het kan dat Apple zo'n enorme macht mag hebben. Het sterkt mij in ieder geval weer in mijn aversie tegen alles wat van Apple is.

Dito hier, wjb. Maar dat is van mij algemeen bekend inmiddels.

Bij welke zenders ervaar je die 3 beelden per seconde?

Bij diverse zenders van de ESPN en Ziggo Sport pakketten. En, gister ontdekt, ook bij opnamen (van RTL 8, maar mogelijk meer zenders)
Het lijkt allleen Samsung A40 modellen te treffen. Zie: