Skip to main content

Het lukt me niet om via KPN itv in spanje tv te kijken. Heb dit vaker voorbij zien komen dus dit zal ook wel een ip adres probleem zijn. Ik gebruik een spaans ip adres. Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden kpn!

Het lukt me niet om via KPN itv in Spanje tv te kijken. Heb dit vaker voorbij zien komen dus dit zal ook wel een ip adres probleem zijn. Ik gebruik een Spaans ip adres. Zou fijn zijn als dit opgelost kan worden kpn!

 

Hoe kijk je KPN ITV in Spanje? (of hoe wil je KPN ITV in Spanje kijken?).

 

@CoCoR welkom op het foum.

Zoals je ziet, helpen vooral klanten van KPN elkaar op het forum.

Een moderator (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook.

Om te zorgen dat de moderator je goed en snel kan helpen, kan je het beste je gegevens in je account van dit Forum zo compleet mogelijk invullen (alleen de moderator kan die gegevens zien). 


Ik heb een mifi router met een spaans simkaartje, wil daarmee via mijn laptop kpn itv kijken. Ik kan de website wel openen maar zodra ik op een programma klik kan er niets geladen worden


Ik heb een mifi router met een Spaans simkaartje, wil daarmee via mijn laptop kpn itv kijken. Ik kan de website wel openen maar zodra ik op een programma klik kan er niets geladen worden

 

Klopt dan werkt het volgens mij niet.

Zie hier voor meer informatie.

En zie ook hier bij problemen.

 

Volgens mij wordt de Mifi router niet ondersteund voor KPN ITV.

Wel een Chromecast.

En ik denk dat het ook niet op een Spaanse simkaart werkt (maar dat weet ik niet zeker). 


Wel heel jammer. Heb gelukkig ook toegang tot een ziggo account van een kennis en dat werkt wel. Maar had graag bij mijn eigen opnames etc gekund. Zal nog een verder snuffelen tussen alle andere problemen en opmerkingen


Hallo @CoCoR, welkom! Even een kleine nuance: als jij verbonden bent met internet binnen de EU, zou het gewoon moeten werken. Ook als jouw laptop verbonden is met een Mifi router, zou dit moeten werken. We hebben gisteren en vandaag een storing gehad met itv online. Die is nu opgelost. Ervaar jij nu nog steeds problemen? Zo ja, zou jij eens willen kijken via Wat is Mijn IP naar wat je IP-adres is als je verbonden bent met tv.kpn.com? Wil je deze via een privébericht naar me toesturen? Daarnaast: heb jij ook een mobiele telefoon met een KPN abonnement bij je? Kan je daarop wel gebruik maken van de itv app? Wil je naast het beantwoorden van mijn vragen ook jouw forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? We helpen je graag verder.