Skip to main content

Ik gebruik Spotify via het abonnement van KPN, Tot een tijdje terug gebruikte ik de Spotify app die  ik op mijn Samsung smart TV had. Nu is deze verwijderd door Samsung en moet ik streamen vanaf mijn mobiel. De weergave op het beeld is daardoor beperkt. Inmiddels zijn er na de software update van de KPN ontvanger diverse apps toegevoegd die direct op het scherm te gebruiken zijn. Tot mijn verbazing ontbreekt Spotify hierbij? Zeker als je Spotify hebt via KPN zou je verwachten dat deze  er zeker bijstaat. Ik denk dat er veel gebruikers graag zouden willen dat deze app word toegevoegd

Dan moet je bij Spotify wezen. Die werkt er niet aan mee. Waarschijnlijk zijn zij ook zelf degene die er verantwoordelijk voor is dat die op uw Samsung tv weg is.


Contact gehad met Spotify, de tip die ze hier gaven is contact opnemen met KPN :unamused:


Ja tuurlijk, lekker naar een ander wijzen.

Heeft u ook gevraagd waarom de app van uw Samsung tv weg is?


Vanuit mijn positie kan ik helaas niet meer doen dan aangeven bij ons team dat er interesse is in de Spotify app @Fred Mrnoname. Ik zal alleen niet te veel hoop hebben op dit moment.  


Dat zou mooi zijn, ik hoop een bericht te krijgen als er (liefst positieve) ontwikkelingen zijn

Fred


Reageer