Skip to main content

Op mijn vorige tv (LG55C8) maakte ik gebruik van de KPN smart tv app. Nooit problemen mee gehad.

Sinds een week heb ik een nieuwe tv, een LG65CX6LA (up to date vwb firmware). Hierop doet de app het vaker niet dan wel. Als ik de app start, begint hij te spelen op NPO1, maar een andere zender selecteren werkt niet. Hij lijkt dan te laden, maar dit stopt niet. Ga ik dan weer terug naar NPO1, dan werkt dit wel, en is de eerste seconde altijd half scherm (onderste helft is dan grijs). Ik heb de app al een paar keer verwijderd, uit- en ingelogd, maar dit haalt niks uit. 

Soms werkt de app dus wel, maar meestal niet. Aan internetverbinding ligt het niet, die is prima (Netflix, Prime, Youtube ed werken gewoon goed, ook met 4K). Halfslachtige oplossing is kpn app op telefoon gebruiken en dan via Airplay naar TV, maar dat is dus niet hoe het zou moeten.

Het zit hem dus echt in deze tv (65CX), want voor vorige week (destijds dus 55C8) heb ik hier nog nooit last van gehad. 

In onderstaand topic lijkt hetzelfde aan de hand te zijn geweest:

En hier ik ook zie ik net:

 

Ja, hier hetzelfde. 48cx.…

enige wat helpt is tv van stroom af voor minuut. Heel vervelend!


Zelfde probleen (LG48cx)


Hallo iedereen, sorry voor het lang uitblijven van een reactie! 

Er is een nieuwe softwareversie online gezet waarmee de problemen verholpen zouden moeten zijn. Klopt het dat het bij jullie ook weer werkt?