Hallo .
Wij hebben het volgende vervelende probleem.
Waren eerst in bezit van de tv ontvanger de Arris vip 2952.
Deze ontvanger liep continu vast..Fabrieks instelling terug zetten.
Schone installatie -modem aan en uit en weer aan niks hielp.
Ook klantenservice kpn kon er niks mee.
Apps hierop werkten helemaal niet.
En nog meer problemen.
Daarop werd besloten op 4 november 2022 door klantenservice een nieuwe ontvanger op te sturen .
Op zaterdag 5 november 2022 nieuwe ontvanger afgehaald bij postnl punt bij de Bruna.
Oude ontvanger aris 2952 ingeleverd .Is een omruilsysteem anders krijg je de nieuwe niet mee en daarbij ook nog verzendbewijs van afleveren gehad.
Bij thuiskomst nieuwe ontvanger uit doosje gehaald.
Teleurstelling was na openen doosje groot een oude beschadigde tv ontvanger zat er in.
Onder de krassen/display voorop onder krassen/deuk aan zijkant/schade boven op en echt onder het stof.
Dit was een hmb2260 ontvanger.
Afijn dit netjes gemeld aan klantenservice die zaterdag 5 november 2022.
Toch op advies klantenservice oude hmb2260 geinstalleerd.
Anders hadden we geen tv en radio meer.
Belofte klantenservice kpn dit te melden en een andere tv ontvanger zou direct en zo spoedig mogelijk onze kant opkomen.
Blijkt deze hmb2260 ontvanger ook problemen te geven .
Apps lopen vast.beeld geeft storingen .
tv gids loopt vast.zappen gaat niet.
Na apps open loopt het vast.
Dan verschijnt rode rec licht in het scherm ontvanger en kan je werkelijk niks meer.
Herstarten opniew installeren software niks werkte.
Daarop 6 november 2022 klantenservice dit weer gemeld.
Ene rebecca daar zet dit in het systeem maar verder niks geregeld.
Maandag 7 november 2022 kpn gebeld.
Ene Alexander die beweerd ik ben van technische dienst zegt je hebt 2 ontvangers geprobeert .
Alle twee werken ze niet .
En zegt doodleuk dat die hmb 2260 nog ouder is als de arris 2952 en oude rotzooi is.
En beloofd ons daarop de nieuwe 4k ontvanger de Arris vip 5202 op te sturen.
Na wat dagen wachten horen we niks van Kpn.
Daarop bel ik woensdag 9 november 2022 klantenservice kpn.
Een man neemt telefoon op van klantenservice maar noemt ze naam niet eens.
Blijkt Alexander na het gesprek en toezeggingen van afgelopen maandag 7 november 2022 hier over niks in het systeem gezet te hebben.
Vreemd heb dit gesprek ook opgenomen en hij beloofd het ons echt wel.
En de man van klantenservice beschuldigt ons ook opeens dat wij oude tv ontvanger niet hadden terug gestuurd.
Hij was volgens kpn man niet afgeleverd en spoorloos.
Vreemd aflever bewijs en code daarop geven aan als ik het controleer via postnl.nl hij is afgeleverd in alphen aan de rijn.
Blijkbaar weet die beste kpn klantenservice medewerker niet eens dat ik oude tv ontvanger moet afgeven en dan pas bij postnl punt de nieuwe ontvanger meekrijg.
Afijn daarop vraag ik de naam van die beste kpn medewerker en hij gooit zomaar telefoon erop.
Dit na een gesprek van 50 minuten met erin nog eens 25 minuten wachttijd .
Heb dit gesprek opgenomen want ik vertrouw kpn niet meer.
Daarop bel ik na erop gooien kpn medewerker direct terug en krijg een mevrouw ene Conny genaamd aan telefoon.
Een hoop geklets en gedoe.
Ze kon niet terug vinden wie de man was die ik 20 minuten ervoor gesproken had.
Die had niks in het systeem gezet.
Dus het verhaal telefoon erop gooien niet terug te vinden.
Afijn die Conny die kan helemaal niks regelen en wil alleen op afstand tv ontvanger en moden opstarten.
En dreunt het standaard vragen lijstje op maar kan verder niks regelen.
Een andere tv ontvanger zoals beloofd door die Alexander nee kan ze niet.
Probleem oplossen kan ze ook niet.
Doorverbinden naar technische dienst nee onmogelijk.
Dan een chef of meerdere spreken boven haar nee onmogelijk.
Echt niks kon ze doen deze mevrouw alleen maar steeds het zelfde verhaaltje opdreunen.
Leek wel een plaat of cdtje die bleef hangen ergens in.
En vraag ik nogmaals of ze echt Conny heet gaat ze daarop onduidelijk binnen monds praten.
Net alsof ze niet wil zeggen hoe ze echt heet.
Me vriendin zei ook vraag je haar naam gaat ze raar praten en onverstaanbaar.
Kortom na een uur geklets was ik het echt wel beu.
Daarop beweerd Conny ik heb een ticket aangemaakt en u word spoedig terug gebeld door de technische dienst.
Je raad het al vandaag donderdag 10 november 2022 niks gehoord en kpn blijft ernstig stil en afwezig.
Dus ik denk dat Conny hierover ook niks in het systeem gezet heeft.
Rare is dat als ik bel naar kpn klantenservice ik er wel van uitga dat wat er word verteld en beloofd.
Wel in het systeem word gezet en word doorgezet naar afdelingen die dan daarop andere ontvanger gaan opsturen.
Niks van dit alles.
Komt erop neer dat we nu zijn opgezadeld met een oude beschadigde hmb 2260 ontvanger en het intresseert kpn echt niks.
Dat begreep ik wel na gesprek met laatste kpn klantenservice medewerkster Conny.
Feit is nu dat we niks hebben.
De storingen er gewoon zijn en niet weg gaan.
Kpn van alles beloofd maar niks erna na komt.
Dus nu ben ik boos en erg teleurgesteld in kpn.
Dan maar via het forum proberen want onze klacht word via klantenservice kpn telefonisch niet verder opgelost.
Blijft het zo dan maar na denken om eens te kijken wat de concurentie van kpn voor aanbiedingen en tv pakketten heeft.
Maar we geven kpn wel de kans het voor nu nog op te lossen.
Hopende dat ons probleem word opgelost door Kpn.