Skip to main content

Hallo .

Wij hebben het volgende vervelende probleem.

Waren eerst in bezit van de tv ontvanger de  Arris vip  2952.

Deze ontvanger liep continu vast..Fabrieks instelling terug zetten.

Schone installatie -modem aan en uit en weer aan niks hielp.

Ook klantenservice kpn kon er niks mee.

Apps hierop werkten helemaal niet.

En nog meer problemen.

Daarop werd besloten op 4 november 2022 door klantenservice  een nieuwe ontvanger op te sturen .

Op zaterdag 5 november 2022 nieuwe ontvanger afgehaald bij postnl punt bij de Bruna.

Oude ontvanger aris 2952 ingeleverd .Is  een omruilsysteem anders krijg je de nieuwe niet mee en daarbij ook nog verzendbewijs van  afleveren gehad.

Bij thuiskomst nieuwe ontvanger uit doosje gehaald.

Teleurstelling was na openen doosje  groot een oude beschadigde tv ontvanger  zat er in.

Onder de krassen/display voorop onder krassen/deuk aan zijkant/schade boven op en echt onder het stof.

Dit was een hmb2260 ontvanger.

Afijn dit netjes gemeld aan  klantenservice die zaterdag 5 november 2022.

Toch op advies klantenservice oude hmb2260 geinstalleerd.

Anders hadden we geen tv en radio meer.

Belofte klantenservice kpn dit te melden en een andere tv ontvanger zou direct en zo spoedig mogelijk onze kant opkomen.

Blijkt deze hmb2260 ontvanger ook problemen te geven .

Apps lopen vast.beeld geeft storingen .

tv gids loopt vast.zappen gaat niet.

Na apps open loopt het vast.

Dan  verschijnt rode rec licht  in het scherm ontvanger en kan je werkelijk niks meer.

Herstarten opniew installeren software niks werkte.

Daarop 6 november 2022 klantenservice dit weer gemeld.

Ene rebecca daar zet dit in het systeem maar verder niks geregeld.

Maandag 7 november 2022  kpn gebeld.

Ene Alexander die beweerd ik ben van  technische dienst zegt je hebt 2 ontvangers geprobeert .

Alle twee werken ze niet .

En zegt doodleuk dat die hmb 2260 nog ouder is als de arris 2952 en oude rotzooi is.

En beloofd ons daarop de nieuwe 4k ontvanger de Arris vip 5202 op te sturen.

Na wat dagen wachten horen we niks van Kpn.

Daarop bel ik woensdag 9 november 2022  klantenservice kpn.

Een man neemt telefoon op van klantenservice maar noemt ze naam niet eens.

Blijkt Alexander na het gesprek en toezeggingen van afgelopen maandag 7 november 2022  hier over niks in het systeem gezet te hebben.

Vreemd heb  dit gesprek ook opgenomen en hij beloofd het ons echt wel.

En de man van klantenservice beschuldigt ons ook opeens dat wij oude tv ontvanger niet hadden terug gestuurd.

Hij was volgens kpn man niet afgeleverd en spoorloos.

Vreemd aflever bewijs en code daarop geven aan als ik het controleer via postnl.nl hij is afgeleverd in alphen aan de rijn.

Blijkbaar weet die beste kpn klantenservice medewerker niet eens dat ik oude tv ontvanger moet afgeven en dan pas bij postnl punt de nieuwe ontvanger meekrijg.

Afijn daarop vraag ik de naam van die beste kpn medewerker en hij gooit zomaar telefoon erop.

Dit na een gesprek van 50 minuten met  erin nog eens 25 minuten wachttijd .

Heb dit gesprek opgenomen want ik vertrouw kpn niet meer.

Daarop bel ik na erop gooien kpn medewerker direct  terug en krijg een mevrouw ene Conny genaamd aan telefoon.

Een hoop geklets en gedoe.

Ze kon niet terug vinden wie de man was die ik 20 minuten ervoor gesproken had.

Die had niks in het systeem gezet.

Dus het verhaal telefoon erop gooien  niet terug te vinden.

Afijn die Conny die kan helemaal niks regelen en wil alleen op afstand tv ontvanger en moden opstarten.

En dreunt het standaard vragen lijstje op maar kan verder niks regelen.

Een andere tv ontvanger zoals beloofd door die Alexander nee kan ze niet.

Probleem oplossen kan ze ook niet.

Doorverbinden naar technische dienst nee onmogelijk.

Dan een chef of meerdere spreken boven haar nee onmogelijk.

Echt niks kon ze doen deze mevrouw alleen maar steeds het zelfde verhaaltje opdreunen.

Leek wel een plaat of cdtje die bleef hangen ergens in.

En vraag ik nogmaals of ze echt Conny heet gaat ze daarop onduidelijk binnen monds praten.

Net alsof ze niet wil zeggen hoe ze echt heet.

Me vriendin zei ook vraag je haar naam gaat ze raar praten en onverstaanbaar.

Kortom na een uur geklets was ik het echt wel beu.

Daarop beweerd Conny ik heb een ticket aangemaakt en u word spoedig terug gebeld door de technische dienst.

Je raad het al vandaag donderdag 10 november 2022 niks gehoord en kpn blijft ernstig stil en afwezig.

Dus ik denk dat Conny hierover ook niks in het systeem gezet heeft.

Rare is dat als ik bel naar kpn klantenservice ik er wel  van uitga dat wat  er word verteld en beloofd.

Wel in het systeem word gezet en word doorgezet naar afdelingen die dan daarop andere ontvanger gaan opsturen.

Niks van dit alles.

Komt erop neer dat we nu zijn opgezadeld met een oude beschadigde hmb 2260 ontvanger en het intresseert kpn echt niks.

Dat begreep ik wel na gesprek met laatste kpn klantenservice medewerkster Conny.

Feit is nu dat we niks hebben.

De storingen er gewoon zijn en niet weg gaan.

Kpn van alles beloofd maar niks erna na  komt.

Dus nu ben ik boos en erg teleurgesteld in kpn.

Dan maar via het forum proberen want onze klacht word via klantenservice kpn telefonisch niet verder opgelost.

Blijft het zo dan maar na denken om eens te kijken wat de concurentie van kpn voor aanbiedingen en tv pakketten heeft.

Maar we geven kpn wel de kans het voor nu nog op te lossen.

Hopende dat ons probleem word opgelost door Kpn.

 

 

 

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of met draadloze verbindingsets?


Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of met draadloze verbindingsets?

Bedankt voor reactie.

De tv ontvanger is met een kabel aangesloten op het modem.

Kabels gebruikt die kpn erbij deed.

Erna niks aan verandert.

Maar het probleem blijft terug komen.

Ook na reset -schone installatie tv ontvanger.

Fabriekinstellingen.

Niks werkt en kpn is in deze de grote afwezige.

 


Nooit met medewerkers gaan discuseren, dat is zinloos. Gewoon bellen, zeggen dat de ontvanger het niet doet, en verder niks. Mond houden. Laat de medewerker het uitzoeken. Die voert dan z'n riedeltje uit wat die op scherm ziet verschijnen. Daar komt dan vanzelf een andere ontvanger uit.

En vergeet de Arris vip 5202. Die krijgt u alleen als u het 4K pakket heeft. Anders niet. Wat medewerkers ook beloven. 


@Rob-1969 wat voor een internetsnelheid heeft u.  Als dit om wat voor reden ineens te laag is geeft dit problemen met televisie kijken. 


Nick83.

Als ik bel beloven kpn klantenservice medewerkers zelf al van alles.

Alexander van technische dienst is uit zich zelf over die 4k ontvanger begonnen.

En zei dat de hmb2260 ontvanger oude rommel was.

En de arris vip 2952 ook veroudert  was.

Tijdens gesprek scrolde me vriendin door het kpn aanbod om wat uit te zoeken 

Volgens alexander toen wij vroegen moeten wij dan een k4 abbonement hoefde dat niet.

Wij zouden gewoon de arris vip 5202 4k ontvanger opgestuurd krijgen.

Beloofde dit plechtig  en dat heb ik nog opgenomen ook deze uitspraak van die alexander.

Ook wilde me vriendin tijdens het gesprek bellen onbeperkt laten omzetten naar nederland onbeperkt en buitenland weg.

Daar bellen we nooit naar scheelt 6€.

Dat kon allemaal zei alexander en regelde dit.

Nu net zit me vriendin in abo gegevens te kijken en is er niks aangepast.

Als zei het aanklikt lukt dat om vage redenen niet het zelf omzetten.

Dat er daarop door kpn dagen erna gelogen word ik zou de ontvanger de arris niet hebben opgestuurd tijdens omruilen gaat werkelijk nergens meer over.

Ontvangstbewijs en barcode geven aan het pakket met onze oude tv ontvanger is aangekomen in alphen aan den rijn 

En die Conny die ik erna sprak kon ook niks regelen.

Heb de keus echt bij klantenservice van kpn  neer gelegd.

Alleen een toezegging via een ticket dat kpn ons zo snel mogelijk zou terug bellen beloofde ze.

Maar hebben erna nooit  meer iets van kpn vernomen.

En krijgen we smsje gisteren dat ze ons probleem oplossen.

Maar kpn klantenservice als ik ze de ruimte en tijd geef regelen dus helemaal niks.

En het word op den duur frustrerend en iritant.


@Rob-1969 wat voor een internetsnelheid heeft u.  Als dit om wat voor reden ineens te laag is geeft dit problemen met televisie kijken. 

100mb internet snelheid en dat moet volgens kpn en iedereen die ik gesproken heb genoeg zijn.

Ik denk gewoon die ontvangers arris vip 2952 en hmb 2260 zijn beetje aan het einde van wat  kan met ze .

En de nieuwste software updates niet goed kunnen verwerken.

Heb wel enige kennis ervan.

Wat jaren terug bij detamo internet aangelegd bij mensen thuis en wij werden daarin ingehuurd  ook voor kpn.

Dus ben enigzins wel op de hoogte van die tv  kastjes modems en hun mogelijkheden.

Die arris vip 5202 is gewoon de opvolger van die 2 kastjes.

Net als bij ziggo wat ik thuis heb want de problemen zijn bij me vriendin.

Die geven ook een 4k tv ontvanger omdat de voorgaande oud zijn (horizonbox) en die aan het eind van mogelijkheden en zuinig heid met stroom komt.

Daarop word  iets nieuws ontwikkeld getest en erna aan lees ook bestaande klanten gegeven.

Dat kpn blijkt nu bestaande klanten afscheept met oude tv ontvangers hoort niet en is schandalig.

Nieuwe klanten lees ik ook krijgen nieuwste tv ontvanger.

Bestaande zijn dus minder belangrijk bij kpn.

 


En ook vermelden waard hmb 2260 word kokend heet.

Kan er zowat een eitje op bakken.

Terwijl die tv ontvanger vrij staat rondom en genoeg lucht circulatie heeft.

Waarom het zo heet word geen idee.

Maar ook dat is niet goed.


@Rob-1969 dan toch nog een keer bellen met de klantenservice 0800-0402. Internetsnelheid is oké en dat het kastje erg warm wordt is niet goed. 


Net gebeld ze zijn nu bereikbaar.

Weer een hoop beloftes maar verder niks kunnen regelen.

En belofte morgen worden we echt door andere afdeling terug gebeld.

Ik wacht wel af.

En hoop op andere oplossing.

Wil wel de forum leden alvast bedanken voor hun reacties hier.


Terug bellen doet KPN bijna nooit. Dus hou er maar vast rekening mee dat u niets hoort.


Hi @Rob-1969, rot om te lezen dat 't allemaal zo stroef verlopen is met jouw tv-ontvanger. Goed dat je het aankaart. 

Zoals je gemerkt hebt, denkt onze community hier op het forum graag met je mee. Wij sluiten als moderators ook aan waar nodig, door drukte zijn we nu minder snel dan anders. Ik hoop dat je verder bent gekomen met de hulp hier in je topic. Zo niet, laat het dan vooral weten. We horen ook graag hoe het is afgelopen.


Hi @Rob-1969, rot om te lezen dat 't allemaal zo stroef verlopen is met jouw tv-ontvanger. Goed dat je het aankaart. 

Zoals je gemerkt hebt, denkt onze community hier op het forum graag met je mee. Wij sluiten als moderators ook aan waar nodig, door drukte zijn we nu minder snel dan anders. Ik hoop dat je verder bent gekomen met de hulp hier in je topic. Zo niet, laat het dan vooral weten. We horen ook graag hoe het is afgelopen.

Hoe het is afgelopen.

Let op:

Na  bellen met kpn vele malen  zet iemand  ene Lars van klanten service ongevraagd zonder onze toestemming het -vast bellen en  interactieve tv en internet abbonement  om.

Naar alleen een hussel abbonement met 100mb internet en niks meer.

Een dag later komt er ongevraagd zonder we weten hoe of wat iemand van postnl aan de deur met twee wifi punten.

Geen idee heb het daar nooit over gehad dus postbode ging weer weg met pakket van kpn.

Niet aangenomen want dat hebben we nooit besteld.

Daarop veel gedoe want alles was buiten internet om dat werkte wel zomaar weg gehaald.

Dus geen vaste telefoon meer en televisie was ook weg.

Uiteindelijk zet na veel gedoe en geruzie kpn het weer terug naar hoe het was.

Duurde een week.

Maar zonder enig excuus  of duidelijke uitleg waarom iemand(Lars) zo maar een hussel abbonement ervan maakt- zonder dat we hierom vroegen en nooit toestemming voor gegeven hebben.

Hierop geen antwoord van kpn  gehad..

En compensatie voor een week geen tv en vast bellen  was niet te regelen  bij kpn.

Ter info ik neem de telefoon gesprekken met kpn op.

Kpn doet dat ook met mij als ik ze bel.

En  ik wil alles opnemen als bewijs want  ervaring leert dat kpn later dingen ontkent of beweerd dat het niet zo is gezegd.

En ik deel dit kpn medewerkers daar mee als ik ze spreek en ze vinden het niet erg.

Vreemde is heb het gesprek met Lars opgenomen en daarin nooit over omzetten abbonement gehad of wat dan ook.

Zijn ook door kpn gebeld door  technische dienst of welke afdeling het ook was .

Het was wel een vrouw Tessa heet ze .

Die verteld dood leuk dat wij never een 4k ontvanger krijgen.

Ja pas een keer over  wat jaren.

En de hmb 2260 en arris vip 2952 gewoon uitgeleverd worden met software problemen en wij dit maar te accepteren hebben.

We moeten niet klagen.

Dus bewust levert kpn ons een ontvanger de hmb 2260 vol met software problemen en kpn ontkent het niet eens.

Dit gesprek heb ik opgenomen als bewijs.

Ze beweerde de hmb 2260 die we hadden gehad was van 2022 dus nieuw.

Afijn onderop de hmb 2260 ontvanger zit een sticker en productie jaar is 2013 -12/14 dus niet 2022.

Daarop komt ongevraagd  ene mike mondanus van afdeling save zomaar opeens aanzetten  met 1 of ander vaag abbonement zomaar zonder onze toestemming .

We weten niet eens wat het is .

Nooit een e mail over gehad .

Dat vanaf 11 november 2022 zou ingaan.

Daarop elke dag gebeld door kpn met gedram over dit abbonement nadat het hussel gemaakt door die lars eruit was gehaald.

Wij gaven elke dag aan hou ermee op.

Maak geen fouten verzin geen abbonementen voor ons  zonder dat we weten wat het is en voorsteld.

Daarop weer storingen elke dag gehad met kpn.

Tv Ontvanger de hmb 2260 valt telkens weg en gaat dan weer software laden.

En dit gebeurt dan 10-15 keer per dag.

We werden er doodmoe van  en kpn komt met helemaal niks.

Geen andere ontvanger-geen oplossing- een kpn monteur ja moet eerst 70€ betalen vooruit  alvorens ze iemand inplannen. 

Mede hierom en al het ongevraagde omzetten van abbonement -leugens van afdeling save(mike mondanus) technische dienst(tessa) en een klantenservice vele namen daar waaronder die -lars -die zomaar begint met ongevraagd dingen in ons abbonement veranderen.

hebben we besloten ons kpn abbonement op te zeggen.

Vanaf 1-12 bij concurent ziggo.

Hoor hierover alleen maar positieve geluiden bij buren en vrienden en kennisen.

Een 4k ontvanger krijg je daar met stem bediening zonder gezeik en gezeur en storingen.

En een korting en erna vast maand tarief wat ons 400€ per jaar scheelt ten opzichte met kpn.

Dus we komen er ook achter dat we bij kpn veel te veel geld betaalden per maand.

Wat  bij ziggo echt veel goedkoper kan aanbieden.

Ook als welkomst korting eraf is

Daarom kpn is bij ons wel voorbij.

En nu afgelopen  dagen steeds een tv ontvanger in storing en steeds software ladend.

en nog meer gedoe.

Maar dat is wel voorbij na 1 december 2022.

Hoe kpn ons behandelt heeft is zo schandalig en slaat echt nergens meer op. 

Dit accepteren wij van niemand niet.

Wat denk kpn wel wat ze zijn door zo een klant te behandelen?.

 

 

 

 


Vorige ontvanger arris was ook oudje van 2015/05 niks 2022.

Zoals dame tessa genaamd van technische dienst wel beweerde.

Ze stuurden alleen nog ontvangers van 2022  aan ons afijn.

De hmb en arris zijn dus niet goed.

Maar het zei zo.

Ajuus kpn.


De 2952 is gewoon een prima ontvanger. Wij hebben hem 2 x. Nooit problemen mee.


Hier een 2260 en een 2952. Werkelijk nooit een probleem mee gehad. Uitstekend beeld en snelle bediening.  Zit je netwerk na het modem wel goed in elkaar??


De 2952 is gewoon een prima ontvanger. Wij hebben hem 2 x. Nooit problemen mee.

Bij ons niet en ook nooit goed gewerkt in al die tijd.

Wat kpn ook doet altijd gedoe ermee gehad.

Maar afijn als ik gebeld word door Tessa van technische dienst bij kpn  en die verteld dan  er zitten software problemen in die niet door kpn op te lossen zijn .

En dat je het dan daarom maar moet accepteren al de storingen vastlopers en telkens opnieuw opstartende arris ontvanger 

Kom je op den duur wel aan het eind met kpn.

Irritatie grens is wel bereikt.


Hier een 2260 en een 2952. Werkelijk nooit een probleem mee gehad. Uitstekend beeld en snelle bediening.  Zit je netwerk na het modem wel goed in elkaar??

 

De kpn monteur even terug zag dit ook dat het na modem het goed bekabelt was.

En zei tja de storingen blijven maar kon er verder  ook niks mee mdoen.

Andere ontvanger uit doos sluit die kpn monteur aan en storing na storing kwam er bij de tv  ontvanger.

Daarop ging die kpn monteur  even wat controleren ergens in een schakelkast buiten ons huis.

Belt hij terug na tijd wachten (2 uur) en zegt ik kan  het niet oplossen  en begon ook over oude tv  ontvangers en oude software .

En  dat was dus de kpn monteur.

Bel je erna terug naar kpn wat nu verder word je door kpn heen en weer gestuurd en niks is tot op heden opgelost.

Nieuwe 4k ontvanger nee vergeet het maar.

Tessa van technische dienst weigert die te geven.

Dat krijgen nieuwe klanten en bestaande klanten bekijken het maar.

Ook al komt een kpn monteur ermee als advies aan technische afdeling bij kpn geef ze een 4k ontvanger met nieuwste software etc.

Dan nog weigert om duistere vage niet te begrijpen redenen die Tessa van  de technische  het niet  aan ons te leveren.

Kpn is dan wel voorbij .

Irritatie grens is al ver opgerekt en nu ben ik gewoon boos en kwaad hoe kpn klanten met problemen behandelt .

En geen zin meer in dit nog langer door te laten gaan.

Dan maar naar de concurentie..