Skip to main content

Ik gebruik op mijn Sony Bravia televisie regelmatig de android TV app. Echter één ding werkt niet goed (meer), het zoeken!

Wanneer je de zoekfunctie gebruikt verschijnt na het geven van een zoekopdracht de melding: Kan pagina niet laden.

Ik heb al gekeken of het de laatste versie van de App is, dat is het geval. Heb al eens de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

 

Is dit een bekende bug?

 

Hoi @nck8. Dat is merkwaardig.

Kan het zijn dat de TV op een andere DNS server is ingesteld? Heb je een screenshot/foto van die melding?


Hoi @nck8. Dat is merkwaardig.

Kan het zijn dat de TV op een andere DNS server is ingesteld? Heb je een screenshot/foto van die melding?

Goede vragen!

Ik heb ze even voor je opgezocht:

  • App Versie: 2.10.37
  • Android TV versie: 9
  • De foutmelding is: Deze pagina lijkt het niet te doen, probeer het later nog eens.  (zie ook de foto).
  • Primaire DNS: 192.168.2.254 (Experia Box 12, met daarin de normale KPN DNS servers)

 


Ik ga even met de techneuten in gesprek hierover. Ik heb er namelijk geen verklaring voor. 

Ik kom er zo snel mogelijk op terug!


Ik heb hetzelfde probleem op mijn Sony Bravia. EIgenlijk al een lange tijd, maar steeds dacht ik "komt wel goed". Dus niet hahahahaha
App versie 2.10.37 | Android 9
Glasvezel modem 12 en ook 192.168.2.254met een netwerk kabel. 

 


Ik heb hetzelfde probleem op mijn Sony Bravia. EIgenlijk al een lange tijd, maar steeds dacht ik "komt wel goed". Dus niet hahahahaha
App versie 2.10.37 | Android 9
Glasvezel modem 12 en ook 192.168.2.254met een netwerk kabel. 

Ik ervaar geen problemen bij het zoeken met de app versie 2.10.37 op mijn Sony KD-43XD8305 met Android 9.


Ik ga even met de techneuten in gesprek hierover. Ik heb er namelijk geen verklaring voor. 

Ik kom er zo snel mogelijk op terug!

Is er vanuit de techneuten mogelijk al nieuws of iets wat we kunnen proberen?