Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV

  • 7 December 2023
  • 279 reacties
  • 17744 keer bekeken

Aangezien er een behoorlijk groep Nederlands een Apple TV mediadecoder in huis hebben staan, omdat het naadloos samenwerkt met de iPhone en andere apparaten van Apple, het zou daarom ook een goede zet zijn vanuit KPN, om de KPN TV App begin 2024 ook te lanceren voor de eigenaren van Apple TV.

Nu wordt voornamelijk de KPN TV App beschikbaar gemaakt voor decoders (waaronder ook de KPN+ TV Ontvanger), smartphones en televisies , die werken op Android besturingssysteem met daarin de Google Play Store.
Oké, de KPN TV App is wel beschikbaar voor de iPhone en iPad van Apple, maar de Apple TV mediadecoder wordt gewoon over het hoofd gezien lijkt wel.

Met Black Friday zijn er weer veel Apple TV 4K mediadecoders over de toonbank gegaan, en bij Bol.com is het model met ethernet (128 GB geheugen) ook regelmatig uitverkocht.
Dus de groep van Apple TV gebruikers groeit nog steeds.

Weet 100% zeker dat KPN daar de (grote) Apple van enorm veel plezier mee doet!

 

 

Ik heb ook een AppleTV gekocht, in de veronderstelling dat KPN gewoon een app beschikbaar zou hebben ondertussen.

 

Het liefst heb ik alles centraal, dus niet een losse box voor KPN. Zit er nog voortgang in de ontwikkeling van de Apple TV app?


Weer een maand verder zonder nieuws, wat een drama is KPN geworden zeg. Tijd voor een andere provider. 


Weer een maand verder zonder nieuws, wat een drama is KPN geworden zeg. Tijd voor een andere provider. 

Het zou me niet verbazen als het zelfs nog een jaar (of langer) duurt alvorens die app er zal zijn.


Het ergste is ook gewoon dat er geen indicatie gegeven wordt. Wij zijn inmiddels al bijna een jaar verder. In november loopt mijn contract af en ben sterk aan het twijfelen om over te stappen naar Ziggo. 


Reageer