Skip to main content

Wat een ramp, die kpn idd app. Vorig jaar in Spanje nog redelijk kunnen kijken. Maar dit jaar zijn alleen de live uitzendingen met veel onderbrekingen te zien. Geen enkel opgeslagen programma is te starten en ook terugkijken vanuit de gids werkt niet. App opnieuw geïnstalleerd, geen verandering. Dit alles via mijn tablet op Android.

Dus maar via mijn computer geprobeerd. Rechtstreeks tv kijken lukt wel, maar als ik een opgeslagen programma wil bekijken krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden.

 

Het Wi-Fi signaal op de camping heb ik met een Wi-Fi analyser bekeken en ziet er goed en stabiel uit.

Conclusie: kpn levert een slechte app. 

 

Hoi @Pbaar, ITV Online werkt dus niet goed in Spanje. 

Alle andere apps werken werken wel goed? Om even de wifi uit te sluiten? 

En als je op je tablet naar tv.kpn.com gaat? Kan je dan wel kijken? 

En de foutmelding die je ziet? Staat er nog meer of alleen dit? Heb je daar een screenshot van?


Andere apps werken wel. Via tv.kpn.com werkt wel een live programma. Wil ik een eerder uitgezonden programma starten dan krijg ik de mededeling "deze video is niet beschikbaar. 

 


Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken of ik daar melding van kan maken. Ik kan het zo niet verklaren. 


Ik heb mijn profiel aangepast


Ik kan zo niet direct melding maken bij de Technische Dienst, maar ik ga je feeback meenemen. 

Nog even voor de zekerheid, je zit nu wel op een Spaans IP adres?


Ja, dat klopt, een Spaans IP adres


Is het wel snel genoeg. Doe eens een speedtest. Moet echt wel 6 Mbps zijn. Bij streams van 5 Mbps wel nodig. 

http://kpn.com/speedtest

 


Ja, dat klopt, een Spaans IP adres

Kunt u dat ip adres hier plaatsen? Eventueel het cijfer achter de 3de punt weg laten ivm privacy. 


10.10.3.x9


97 Mbps


Dat ziet er allemaal goed uit. Alleen werkt het nog niet. Hoe lang zit je nog in Spanje? Wel handig voor mij om te weten. Wil graag intern navraag doen voor je. 


Laat maar zitten. Wij vertrekken een dezer dagen. 

Ik kom er later wel op terug

 


Goede terugreis gewenst. 

Mocht je weer in Spanje zitten hoor ik graag weer van je.