Ik gebruik de KPN TV+ app op een LG oled smart tv.
Na uitschakelen van de TV moet ik vaak opnieuw inloggen, niet altijd. Heel irritant.
Kan dit snel opgelost worden?
Ik gebruik de KPN TV+ app op een LG oled smart tv.
Na uitschakelen van de TV moet ik vaak opnieuw inloggen, niet altijd. Heel irritant.
Kan dit snel opgelost worden?
Hoi
Als het wel de TV+ App is. zou je dan ook kunnen kijken hoe dat gaat op een mobiele telefoon of tablet? Die app is daarvoor bedoeld, dus laten we het daar proberen.
De TV+ App komt nog wel naar de smart tv, daar gaan we binnenkort mee testen:
Ik heb op een nieuwe smart tv de KPN app geïnstalleerd om TV te kijken. Ik weet niet hoe die heet. M.i. is er maar één optie om die app er op te zetten.
Klopt, dat is niet de TV+ App. Je hebt de iTV Online app dus. Wat gebeurt er precies als je uitgelogd bent, heb je dan ook een foutmelding of iets in die geest?
Is het een LG met Android TV, of met WebOS?
Het is een LG met WebOS.
Geen foutmeldingen. De app wil niet opstarten maar vraagt inloggegevens. Na invullen logt ie gewoon weer in.
Overigens is het niet altijd. Soms start ie gewoon wel op. Dat is het vreemde.
Maakt het ook nog verschil of je inlogt met je KPN ID, of met het abonnementsnummer en de pincode? Of gebeurt het in beide gevallen?
Ik log altijd in met abonnementsnummer en pincode. Nooit de andere methode gebruikt.
Zou je dat als test wel eens kunnen proberen? Puur om uit te sluiten dat het daarmee te maken heeft. We hebben nog geen houvast waar het aan zou kunnen liggen, dus we moeten dingen uitproberen.
-Zou je je forumprofiel willen invullen zodat we gericht kunnen kijken naar de logging van jouw app? En aangeven zodra je dat gedaan hebt?
-Wat is het exacte modelnummer van jouw LG televisie?
-Kun je je een moment herinneren dat je zonder reden opnieuw moest inloggen, datum + tijdstip. Liefst vrij exact, maar anders bij benadering (b.v. afgelopen dinsdagochtend). En wellicht ook wanneer je vóór dat moment voor het laatst onze app gebruikte én wellicht in welk scherm n onze app je stopte met kijken?
Inloggen met KPN ID kan niet in de iTV online app voor smarttv/androidtv welke hier wordt bedoeld
De grondoorzaak vinden is belangrijk, ook al wordt deze app vervangen voor de TV+ smarttv app over enige tijd. Mocht de grondoorzaak liggen in de backend of code die alleen sommige TV's raakt, dan is dat belangrijk om dit alsnog te onderzoeken, zodat dit issue straks niet alsnog ook bij de TV+ smarttv app optreed of kunnen we het voor iedereen oplossen mocht het in de backend liggen.
Ik denk dat ook
Ik heb wel eens gelezen dat als apps worden opgeslagen in local storage de inloggegevens worden bewaard, loopt het geheugen op een bepaald moment vol dan wordt de zaak opgeschoond en dat verklaart ook dat je opnieuw moet inloggen.
Ben momenteel met vakantie. Ik ga ermee door na 9 december.
Dank je voor de aanvulling en correctie
Dan kijken we na je vakantie verder
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.