wij zijn bezig aan onze 2e tv+box en 3e afstandsbediening in 8 maanden tijd. regelmatig geeft de tv aan dat de afstandsbediening moet worden gekoppeld en gaat dan vervolgens zelf aan de slag. ook weigert de tv+ box regelmatig dienst en moet dan een half uurtje stroomloos worden gezet, waarna de afstandsbediening en de tv_+ box weer een aantal dagen hun werk doen. wie weet wat dit kan zijn? of is dit de slechte kwaliteit van de spullen?
Hi
We hebben meer meldingen gehad over dat de afstandsbediening ontkoppeld raakt van de TV+ Box.
De TV+ Box kan wel aangezet worden door middel van de knop boven op de TV+ Box je krijgt dan gewoon het startscherm, als daarna de TV+ Box niet reageert op de afstandsbediening, doe dan het volgende:
- Maak de TV+ Box spanningsloos door de stekker aan de achterzijde er uit en er weer in steken.
- Vervolgens koppel je de afstandsbediening koppelen door de knoppen “7 en 9” tegelijkertijd ingedrukt te houden.
We zijn aan het onderzoeken waarom de afstandsbediening soms ontkoppeld raakt!
Excuses voor het ongemak.
de oplossing hadden we zelf al ontdekt en ook dat de afstandsbediening uit eigen beweging weer gaat koppelen. ook tijdens het kijken van tv programma's. dit is een behoorlijk ongemak omdat je dan toch een deel van je programma mist. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing. Ook vanmorgen schoot de tv+ box weer in de stress nu tijdens kijken naar youtube. de tv+ box reageerde niet meer op de afstandsbediening.
Heb je geen tv met HDMI CEC?
Ik kan de box ook nog volledig bedienen met de afstandsbediening van de tv mocht het hier gebeuren.
En ook de mobiele telefoon gebruik ik vaak. Vooral als ik tekst invoer bij 'zoeken'. Google Home app, afstandsbediening functie.
Ik was de afstandsbediening van de zomer al een hele avond kwijt en bovenstaande ging prima. Volgende dag bij daglicht weer gevonden. Lag met zwarte kant boven onder bijzettafeltje. Donkere vloerbedekking.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.