Skip to main content

Ik heb het 3 weken in het grote TV+ topic al vermeld, maar op de nieuwe TV+ Box is de lokale Radio & TV zender niet te zien.

De lokale radiozender is helemaal niet te zien in het overzicht. Ook niet te kiezen door het kanaalnummer in te toetsen. Dus helemaal niet aanwezig.

De lokale TV zender wel in het overzicht, maar tijdens het aanklikken van de lokale TV zender krijg je zwart beeld en na een aantal seconden de rode balk te zien. Na 20 seconden gaat hij automatisch terug naar het startscherm met de hieronder foutmelding.

 

 

De TV+ box is al meerdere keren naar fabrieksinstelling geweest en herstart.

Ben ik de enige die hier last van heeft, of zijn er nog meer gevallen bekend?

Goedemorgen @Sebas14 en bedankt voor je bericht :)

Ik ben in eerste instantie vooral even benieuwd om welke lokale zender het specifiek gaat. Zelf zijn we even gaan testen en hier kunnen we de lokale zender wel ontvangen (in dit geval Oog TV maar ik vermoed dat jij een andere lokale zender zou moeten ontvangen). Hoor het in ieder geval heel graag van je en ga vanuit daar verder kijken hoe of wat!


Hoi @JanZ_ , het gaat hierbij om de volgende kanalen:

1174 Regio90FM ,
Is niet te zien in het overzicht en ook niet als kanaalnummer in te voeren.

1474 Regio90TV
Staat wel in het overzicht, maar zodra ik deze aanklik, krijg ik zwart beeld met de foutmeldingen zoals te zien is in het startbericht van deze topic.

Als bijvoeging:

Als ik 1474 intoets, krijg ik na een aantal seconden de foutmelding rood onderin, daarna gaat hij naar het startscherm terug met de foutmelding in het witte vlak (zie foto, kbx-apk-3026) en dan zie ik wel de TV zender in het voorbeeldvenster (klein beeld), maar zodra ik hem weer aanklik om hem volledig in beeld te krijgen, blijft het zwart beeld, krijg ik weer de foutmeldingen en gaat de box weer naar het startscherm.


Dankjewel voor de duidelijke toelichting @Sebas14 :)

Ik ga dit in de groep gooien en zodra ik meer weet, kom ik hier bij je op terug! 


Goedemiddag @Sebas14, het probleem met kanaal 1474 is inmiddels verholpen. Kun je dit bevestigen?


Goedemiddag @Sebas14, het probleem met kanaal 1474 is inmiddels verholpen. Kun je dit bevestigen?

Ja, ik kan bij deze bevestigen dat 1474 het weer doet.


Goedemiddag @Sebas14, het probleem met kanaal 1474 is inmiddels verholpen. Kun je dit bevestigen?

Ja, ik kan bij deze bevestigen dat 1474 het weer doet.

Top, fijn om te lezen @Sebas14!


Ja, ik kan bij deze bevestigen dat 1474 het weer doet.

Top, fijn om te lezen @Sebas14!

De vreugde was van korte duur @JanZ_ 

Kanaal 1474 is niet meer te bekijken op de TV+ box. Het blijf weer zwart en daarna de bekende foutcode.

Op de VIP5202 is hij wel gewoon te zien.


Hoi @Sebas14, is dit nu nog steeds het geval? Als dat zo is dan ga ik hier van de week weer voor je achteraan. Ben zelf even niet in de gelegenheid om dit te testen dus zie je bevindingen graag tegemoet! 


Hoi @Sebas14, is dit nu nog steeds het geval? Als dat zo is dan ga ik hier van de week weer voor je achteraan. Ben zelf even niet in de gelegenheid om dit te testen dus zie je bevindingen graag tegemoet! 

Hoi @JanZ_  Net getest. Helaas nog steeds geen beeld en geluid. Er gaat toch iets niet goed op de TV+ box.


Vanavond weer beeld op 1474.

Lokale radio is tot op heden nog niet beschikbaar.

We blijven het monitoren 😊


Vanavond weer beeld op 1474.

Lokale radio is tot op heden nog niet beschikbaar.

We blijven het monitoren 😊

Wij ook hoor @Sebas14 en alle relevante signalen worden uiteraard doorgegeven aan de ontwikkelaars :)